Στη μείωση της ισχύος του hot hatch μοντέλου αναγκάζεται να προχωρήσει η Seat, λόγω των νέων αυστηρών προδιαγραφών του κύκλου πιστοποίησης WLTP.
Από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, όλοι οι κατασκευαστές πρέπει να αναπροσαρμόσουν τα χαρακτηριστικά σε ορισμένα αυτοκίνητά τους και να προβούν σε τροποποιήσεις, προκειμένου αυτά να τηρούν τα νέα πρότυπα δοκιμών και μετρήσεων για τις εκπομπές ρύπων.
Λόγω της εισαγωγής του κύκλου WLTP και της υποχρεωτικής συμμόρφωσης, η Seat «θυσίασε» την ισχύ του Leon Cupra, επαναφέροντας την απόδοση του δίλιτρου TSI κινητήρα στα προ-facelift επίπεδα, δηλαδή στους 290 ίππους.
Αντίθετα, το τετρακίνητο Leon Cupra ST παραμένει στους 300 ίππους, ενώ δεν ξέρουμε τι θα συμβεί με το ισχυρότερο Leon Cupra R.
Θυμίζουμε πως από την 1η Σεπτεμβρίου 2018 όλα τα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρώπη πρέπει να συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές WLTP και να έχουν λάβει πιστοποίηση σύμφωνα με το νέο πρωτόκολλο δοκιμών και μετρήσεων εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες.
Ο νέος νόμος έχει επηρεάσει όλους τους κατασκευαστές και ειδικά τα ισχυρότερα μοντέλα. Οι εταιρείες προχωρούν σε τροποποιήσεις, διακόπτουν σταδιακά την παραγωγή ή και οριστικά σε ορισμένες περιπτώσεις.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος