Στην αντικατάσταση του 1.8 TSI βενζινοκινητήρα του Leon FR προχώρησε η ισπανική μάρκα, τοποθετώντας δύο άκρως αποδοτικά σύνολα.
Ο 1.800άρης αντικαταστάθηκε από τον 2.0 TSI των 190 ίππων και 320 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG7. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα, με τη μέση κατανάλωση καυσίμου να είναι στα 6,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα σύμφωνα με το νέο πρότυπο WLTP και οι εκπομπές ρύπων στα 141 γρ./χλμ.
Επίσης, το Leon FR προσφέρεται και με ακόμη έναν βενζινοκινητήρα και πιο συγκεκριμένα με τον 1.5 TSI Evo σε δύο εκδόσεις ισχύος. Η βασική αποδίδει 130 ίππους και 200 Nm ροπής, φέρει μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και εμφανίζει κατανάλωση καυσίμου μόλις 5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 113 γρ./χλμ.
Η δεύτερη αποδίδει 150 ίππους και 200 Nm ροπής, συνδυάζεται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο DSG7, με την κατανάλωση να είναι στα 5,1 λίτρα και τις εκπομπές ρύπων στα 115-177 γρ./χλμ.
Δείτε εδώ τον εξοπλισμό του Leon
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος