Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Πάνω από 29 μαθητές της Επαγγελματικής Σχολής Skoda ξόδεψαν περισσότερες από 2.000 ώρες σε διάστημα 9 μηνών, για να κατασκευάσουν το νέο τους δημιούργημα. Ο λόγος για ένα τροποποιημένο Enyaq το οποίο έγινε κινητό γραφείο που λειτουργεί και ως τροχόσπιτο.
Το συγκεκριμένο σύνολο αποτελεί το δημιούργημα νούμερο 9 των μαθητών της συγκεκριμένης σχολής, συνεχίζοντας μία άκρως δημιουργική παράδοση που ξεκίνησε το 2014 με ένα Citijet από το Citigo.
Χρειάστηκαν περίπου εννέα μήνες για να ολοκληρωθεί το έργο, το οποίο περιελάμβανε την τροποποίηση μιας τετρακίνητης έκδοσης του Enyaq που δώρισε η Skoda. Είναι το πρώτο EV που προσαρμόζεται από τους ταλαντούχους μαθητευόμενους, αλλά όχι το πρώτο SUV.
Όσον αφορά το μέγεθος, το Roadiaq διατηρεί το μήκος 4649 χιλιοστών και το πλάτος 1879 χιλιοστών του κανονικού Enyaq, αλλά έχει ελαφρώς μεγαλύτερο μεταξόνιο 2770 χιλιοστά και αυξημένη απόσταση από το έδαφος 190 χιλιοστά. Το ύψος με τη σειρά του είναι αυξημένο κατά 350χλστ. μετά την τοποθέτηση του νέου τμήματος της οροφής, ενώ για να αυξήσουν τον χώρο για το κεφάλι, οι φοιτητές έπρεπε να κόψουν ένα μέρος της αρχικής οροφής και να απαλλαγούν επίσης από το αριστερό πίσω χερούλι της πόρτας.
Όπως συμβαίνει με όλα τα τροχόσπιτα, η πραγματική μαγεία βρίσκεται στο εσωτερικό, όπου το concept έχει εξοπλιστεί με ένα κρεβάτι για ένα άτομο, ακόμη και με συσκευές κουζίνας. Το Roadiaq διαθέτει καρέκλες και τραπέζια, ποτήρια, ενώ τα πρόσθετα καλούδια ποικίλλουν από ένα ασύρματο ηχείο και ένα ντους που λειτουργεί με ηλιακή ενέργεια μέχρι μια μηχανή εσπρέσο και ακόμη και ένα κιτ επιβίωσης.
Υπάρχει επίσης μια οθόνη 27 ιντσών και έναν συνδυασμό ασύρματου πληκτρολογίου και ποντικιού, ώστε να λειτουργεί και σαν κινητό γραφείο. Προστέθηκαν επιπλέον πρίζες ενώ όταν έρθει η ώρα να κάνετε διάλειμμα για μεσημεριανό γεύμα, υπάρχουν κατσαρόλες και τηγάνια για να ετοιμάσετε το αγαπημένο σας γεύμα εν κινήσει.
Όπως και με τα άλλα οκτώ Skoda Student Cars, το Roadiaq θα παραμείνει one of a kind με μοναδικό στόχο να αναδείξει τις δυνατότητες της επαγγελματικής σχολής της Skoda. Αν έμπαινες όμως στη γραμμή παραγωγής θα του δίνατε μία ευκαιρία;