Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το υπουργείο χθες εξέδωσε μία ανακοίνωση που αποσαφηνίζει τις προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούνται ώστε να μπορεί να γίνει εφικτό το ταξίδι με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, μέσω πλοίου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σήμερα όμως αναρτήθηκε ένα βίντεο στο group του Facebook “Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα» (χρήστης: Evans Manolis) με τα πλάνα που κατέγραψαν οι κάμερες του συγκεκριμένου παρκαρισμένου Tesla να προκαλούν απορίες και ανησυχίες.

Όπως θα δείτε παρακάτω, υπάλληλος του πλοίου πηγαίνει με θερμόμετρο και μετράει την θερμοκρασία στο μπροστινό καπό του Tesla αλλά και στο πίσω μέρος του πορτπαγκαζ. Να πούμε πως μας τρομάζει περισσότερο η έλλειψη εκπαίδευσης στο θέμα μιας και κάτω από το μπροστινό καπό υπάρχει το Frunk, ένας κενός χώρος για μεταφορά αντικειμένων, όπως αντίστοιχα και στο πίσω χώρο αποσκευών.

Η μπαταρία που θεωρητικά ήθελε να μετρήσει ο υπάλληλος δεν βρίσκεται σε κανένα από τα δύο σημεία που μέτρησε (βρίσκεται στο κάτω μέρος του οχήματος), ενώ εντύπωση έκανε και η κίνηση του να προσπαθήσει να ανοίξει την πόρτα, τραβώντας το χερούλι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Υπουργείο εχθές, μία μέρα πριν την μεγάλη έξοδο για το Πάσχα, αποφάσισε να βγάλει την εγκύκλιο και τους κανόνες μεταφορές των ηλεκτρικών.

ΕΔΩ μπορείτε να τη δείτε, και εμείς με τη σειρά μας θα μείνουμε με την απορία, πότε θα υπάρξει ανάλογη εκπαίδευση στο προσωπικό των πλοίων, αλλά και πως ο απλός κοσμάκης από τον οποίο οι εταιρίες και οι κυβερνήσεις ζητούν να αγοράσει ηλεκτρικό όχημα, θα πρέπει να συμβιβάζεται με τέτοιες ανακοινώσεις (περιορισμούς) τελευταίας στιγμής;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης