Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Το VW T-Cross ανανεώθηκε για να συνεχίσει την εξαιρετική εμπορική του πορεία, καθώς από το λανσάρισμα του πριν 4 χρόνια, έχει παραδοθεί σε πάνω από 1.2 εκατ. ιδιοκτήτες.
Οι αλλαγές δεν είναι μόνο σχεδιαστικές σε αυτό το facelift, καθώς το αυτοκίνητο είναι πλέον κατά 27χλστ. μακρύτερο (από τον προκάτοχο του) έχοντας συνολικό μήκος 4.135χλστ. και μεταξόνιο στα 2.563χλστ.
Σχεδιαστικά αποκτά τρία νέα χρώματα: το Grape Yellow (που απεικονίζεται στις φωτογραφίες και συνοδεύει την έκδοση R-Line), το Clear Blue και το Kings Red. Όσον αφορά την εμφάνιση, οι αλλαγές ξεκινούν από το μπροστινό μέρος, όπου το T-Cross αποκτά προβολείς LED matrix οι οποίοι συνδέονται οπτικά μέσω μιας φωτεινής μπάρας που πλαισιώνει το σήμα της VW.
Και στο πίσω μέρος, οι προβολείς αλογόνου πλέον φεύγουν και δίνουν τη θέση του σε LED ενώ ανεξάρτητα από την έκδοση, διαθέτει αυτή την ασημένια προστασία κάτω από το αμάξωμα. Η βασική έκδοση έρχεται με ζάντες 16 ιντσών, ενώ οι πιο πλούσιες εκδόσεις θα αποκτήσουν ένα μεγαλύτερο σετ 17 ιντσών. Σίγουρα όμως σχεδιαστικό highlight αποτελεί η σχεδίαση των πίσω φώτων, όπου είναι φανερό το μοτίβο.
Στο εσωτερικό, όλες οι εκδόσεις διαθέτουν πλέον ψηφιακό πίνακα οργάνων, διαστάσεων 8 ή 10 ιντσών ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, ενώ η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί μια ανεξάρτητη οθόνη με διαγώνιο 9,2 ιντσών. Η VW λέει ότι το infotainment χρησιμοποιεί το πιο πρόσφατο υλικό και λογισμικό, ενώ για τις εκδόσεις με αυτόματο κλιματισμό, υπάρχουν φωτιζόμενα χειριστήρια αφής και ρυθμιστικά.
Η χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης είναι κάτι παραπάνω από αξιοπρεπής για ένα όχημα αυτού του μεγέθους, κυμαινόμενη από 385 έως 455 λίτρα ενώ εάν αναδιπλώστε τα πίσω καθίσματα ο όγκος εκτοξεύεται στα 1.281 λίτρα.
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τους συνήθεις ύποπτους, ξεκινώντας με τον 1.0 TSI. Ο υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος κινητήρας είναι διαθέσιμος είτε με 95 είτε με 116 ίππους. Ο πρώτος συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων, ενώ ο δεύτερος αποκτά εξατάχυτο ή προαιρετικά αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Ο μεγαλύτερος τετρακύλινδρος κινητήρας των 1,5 λίτρων, που διατίθεται αποκλειστικά με το DSG, αποδίδει 150 ίππους.
Η VW θα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες αυτό το φθινόπωρο και σχεδιάζει να ξεκινήσει τις παραδόσεις το πρώτο τρίμηνο του 2024.