Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το Ioniq 5 κανονικά δεν χρειάζεται facelift, καθώς εξακολουθεί να μοιάζει με concept, παρόλο που βρίσκεται στην παραγωγή εδώ και τρία χρόνια. Παρ’ όλα αυτά, το πρώτο αποκλειστικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Hyundai δέχεται μια ανανέωση για το 2024 οπότε ας ρίξουμε μια ματιά στο τι έχει αλλάξει.

Στο άμεσο μέλλον, μια έκδοση N Line θα γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ των κανονικών επιπέδων εξοπλισμού του Ioniq 5 και της υψηλής απόδοσης N. Η έκδοση N-Line υιοθετεί ένα ελαφρώς πιο σπορ αμάξωμα χωρίς επιπλέον επιδόσεις, στηριζόμενη στους διαφορετικούς προφυλακτήρες, τα  πλαϊνά μαρσπιέ και τις ζάντες 20 ιντσών με φρέσκο σχεδιασμό.

Η Hyundai δίνει επίσης στο στάνταρ Ioniq 5 μια μικρή ανανέωση με μια ελαφρώς ενημερωμένη μάσκα και αναδιαμορφωμένους προφυλακτήρες. Επιπλέον, η πίσω αεροτομή έχει διευρυνθεί κατά 50χλστ. και υπάρχουν νέες ζάντες για να επιλέξετε. Επίσης, υπάρχει επιτέλους ένας πίσω υαλοκαθαριστήρας , ένα χαρακτηριστικό που το βλέπαμε να έρχεται, αφού το Ioniq 5 N το διαθέτει ήδη.

Το εσωτερικό μπορεί να φαίνεται ίδιο, αλλά η Hyundai του δίνει περισσότερα κουμπιά. Όπως το Tucson έχει πρόσθετα φυσικά χειριστήρια, έτσι και το Ioniq 5 αποκτά επιπλέον συντομεύσεις για συχνά χρησιμοποιούμενες λειτουργίες. Υπάρχουν και άλλες αλλαγές σε αυτόν τον τομέα, αφού το σημείο ασύρματης φόρτισης smartphone είναι πιο προσιτό, όντας στα αριστερά των ποτηροθηκών, οι οποίες είναι πλέον κάθετα τοποθετημένες. Η Hyundai βελτίωσε επίσης τα χειριστήρια του κλιματισμού στο ταμπλό και τοποθέτησε διαδραστικά pixel φώτα στο τιμόνι.

Στην έκδοση N Line υπάρχουν επιπλέον καλούδια, όπως σπορ καθίσματα, μαύρη επένδυση οροφής, κόκκινες ραφές, διχρωμία στην ταπετσαρία και διαφορετική εμφάνιση στο τιμόνι και το ταμπλό. Οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να αναδιπλώνουν τη δεύτερη σειρά καθισμάτων εξ αποστάσεως.

Το ανανεωμένο Ioniq 5 διαθέτει επίσης πιο εξελιγμένο infotainment με over-the-air ενημερώσεις, αναβαθμισμένη τεχνολογία ασφαλείας, ενισχυμένες πόρτες και κολώνες B και μεγαλύτερη ακαμψία αμαξώματος. Η Hyundai άλλαξε τους αποσβεστήρες για να μειώσει τους κραδασμούς που γίνονται αισθητοί στο τιμόνι και διπλασίασε τις ενισχύσεις στο πίσω μέρος και κάτω από το αυτοκίνητο για να μειώσει τον θόρυβο. Επιπλέον, ο πίσω κινητήρας έχει επιπλέον ηχομόνωση από ό,τι πριν για μια πιο ήσυχη καμπίνα. Κληρονομημένο από το Ioniq 5 N, το απλό μοντέλο διαθέτει πλέον τη μεγαλύτερη μπαταρία των 84 kWh, από 77,4 kWh.

Το ανανεωμένο Ioniq 5 και το νέο Ioniq 5 N Line θα ξεκινήσουν να πωλούνται αυτό το μήνα στη Νότια Κορέα, πριν φτάσουν στις παγκόσμιες αγορές αργότερα το 2024.