Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το ανανεωμένο Audi RS3, μπορεί να διατηρεί το ίδιο μηχανικό σύνολο, όμως αποδίδει καλύτερα σε κάθε τομέα και ήδη έχει κατακτήσει ένα νέο ρεκόρ γύρου στο Nurburgring για τα compact μοντέλα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως συνηθίζεται για τα facelifted αυτοκίνητα, το RS3 του 2025 επωφελείται από μια σειρά εμφανών στιλιστικών τροποποιήσεων. Η τεράστια μάσκα της Audi με το μονό πλαίσιο έχει αλλάξει και περιλαμβάνει ένα νέο περίγραμμα, ενώ νέες εισαγωγές αέρα και ένα πιο έντονο splitter προσθέτουν στην ελκυστικότητα του αυτοκινήτου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα φώτα ημέρας LED είναι πιο περίπλοκα από ποτέ και περιλαμβάνουν 24 στοιχεία τοποθετημένα σε μοτίβο καρό σημαίας. Για όσους δεν τους αρέσει αυτή η σχεδίαση, τρεις άλλες διατάξεις φώτων DRL μπορούν να ρυθμιστούν μέσω της οθόνης infotainment του αυτοκινήτου.

Πίσω, το RS3 διαθέτει νέα φώτα, κάθετους πλευρικούς ανακλαστήρες, διευρυμένο διαχύτη και δύο νέες οβάλ απολήξεις με μαύρα πλαίσια. Η Audi έχει επίσης εμπλουτίσει τη χρωματική παλέτα του αυτοκινήτου, προσθέτοντας τα χρώματα Ascari Blue, Progressive Red και Daytona Gray με ματ φινίρισμα. Ένα σετ ζαντών αλουμινίου 19 ιντσών σε μαύρο ματ χρώμα είναι στάνταρ, αλλά διατίθεται και μια δεύτερη σχεδίαση ζαντών, η οποία μπορεί να λούζεται σε ματ σκούρο γκρι ή γυαλιστερό μεταλλικό μαύρο.

Το εσωτερικό του RS3 αποτελείται από περίπου 200 εξαρτήματα, τα οποία υπόκεινται σε χημική αξιολόγηση. Η Audi τα θερμαίνει σε έναν ειδικό θάλαμο και στη συνέχεια αναλύει τον αέρα. Αυτή η πολύπλοκη διαδικασία διαρκεί 2-3 ώρες ανά εξάρτημα. Μόλις τελειώσει αυτό, τα υλικά τοποθετούνται στο αυτοκίνητο για να δούμε πώς συνδυάζονται όλα μεταξύ τους. Στη συνέχεια, η γερμανική μάρκα πολυτελείας πραγματοποιεί πρόσθετες δοκιμές για να δει ότι όλα μυρίζουν σωστά, και μόνο τότε δίνεται το πράσινο φως από την ειδική ομάδα πέντε ανθρώπων που επιβεβαιώνουν τις σωστές μυρωδιές.

Όπως και με το απερχόμενο μοντέλο, το ανανεωμένο RS3 διαθέτει έναν πεντακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,5 λίτρων με 400 άλογα και 500 Nm ροπής, που του επιτρέπει να φτάνει τα 100 km/h σε 3,8 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 290 km/h. Ωστόσο, δεν είναι ο κινητήρας το μυστικό πίσω από τις βελτιωμένες επιδόσεις του μοντέλου του 2025. Είναι ο χειρισμός.

Η Audi έχει βελτιώσει το πλήρως μεταβλητό σύστημα κατανομής ροπής, ενώ έχει κάνει επίσης προσαρμογές στο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας, στον έλεγχο ροπής με επιλεκτική ρύθμιση των τροχών και στους προσαρμοζόμενους αποσβεστήρες. Το νέο RS3 λέγεται ότι αποφεύγει την υποστροφή και στρίβει με μεγαλύτερη ακρίβεια, έχοντας τεράστια διαφορά από το απερχόμενο μοντέλο.

Το ντεμπούτο του θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο με την τιμή για την αγορά της Γερμανίας να είναι στα 72.3000 ευρώ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης