Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Αυτή τη στιγμή, η Alfa Romeo δεν έχει κάποιο σπορ αυτοκίνητο στη γκάμα της και, παρόλο που αυτό είναι κάτι που όλοι οι αληθινοί petrolheads θα ήθελαν να αλλάξει, μάλλον θα αργήσει να γίνει.
Η παρουσίαση ενός νέου σπορ μοντέλου θα ήταν μια φανταστική είδηση, αλλά η Alfa Romeo δεν είναι σε θέση να το πραγματοποιήσει ακόμα. Μιλώντας στο Auto Express στο Ηνωμένο Βασίλειο, το στέλεχος μάρκετινγκ της Alfa, Cristiano Fiorio, καταλαβαίνει τον λόφο που πρέπει να ανέβει πρώτα η μάρκα.
«Αν θέλουμε να εκπληρώσουμε τα όνειρα μας, των οπαδών μας και των πελατών μας, πρέπει να είμαστε σε θέση να παράγουμε αποτελέσματα, γιατί από ένα σημείο και μετά, αν μια μάρκα δεν βγάζει χρήματα, δεν θα μπορέσει να διατηρήσει το μέλλον της», λέει ο Fiorio. Είναι μια βάναυσα ρεαλιστική κατανόηση του πού βρίσκεται η Alfa Romeo αυτή τη στιγμή, καθώς προετοιμάζει τη νέα Alfa Romeo Stelvio για τα αποκαλυπτήρια αργότερα μέσα στο έτος και την επόμενη Alfa Romeo Guilia, που αναμένεται το 2026.
«Πρέπει να δημιουργήσουμε αξιοπιστία, οπότε να φτιάχνουμε ένα μοντέλο κάθε χρόνο και να αποδείξουμε ότι είμαστε σε θέση να το κάνουμε κερδοφόρο και να αποκτήσουμε έσοδα αρκετά για μία σπορ επένδυση» εξηγεί.
Για να κατασκευάσει ένα σπορ αυτοκίνητο που θα αρέσει στον κόσμο, η Alfa Romeo πρέπει να πουλήσει πολλές μονάδες των πιο πρακτικών οχημάτων της. Υπάρχει λόγος που όλοι οι “συνεπείς” κατασκευαστές σπορ αυτοκινήτων έχουν πλέον και από ένα SUV. Οι επόμενης γενιάς Stelvio και Guilia της Alfa Romeo θα φτάσουν με επιλογές για υβριδικό ή αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, γεγονός που τις βάζει στο σωστό σημείο, καθώς το υβριδικό είναι το πιο ρεαλιστικό σύστημα κίνησης για την επόμενη δεκαετία και το πρώτο σε πωλήσεις στην Ευρώπη.
Η Alfa Romeo “τελειώνει” και τη Giulietta μιας και ο κόσμος θέλει SUV
Το αφεντικό της Alfa Romeo Santo Ficili, Σε συνέντευξή του στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, δήλωσε: “Ειλικρινά, αυτή τη στιγμή, δεν βλέπω μέλλον για μια Giulietta, επειδή δεν υπάρχει ζήτηση για ένα compact sedan. Σήμερα, η Giulietta είναι η Tonale. Πρέπει να ακολουθήσουμε τη ζήτηση της αγοράς και οι πελάτες θέλουν SUV. Και εμείς πρέπει να πουλάμε αυτοκίνητα”.