Η σουηδική μάρκα ανακοίνωσε πως θα υιοθετήσει μια νέα διεθνή στρατηγική για την επικοινωνία, την προώθηση και πώληση των μοντέλων της, χρησιμοποιώντας τρόπους που δεν έχουμε δει ποτέ ξανά στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου.

Η νέα στρατηγική ονομάζεται «Volvo Way to Market» και εστιάζει σε τέσσερα σημεία: εργαλεία marketing, ψηφιακή κυριαρχία, επίσημους διανομείς και υπηρεσίες μετά την πώληση. Στο επίκεντρο θα βρεθούν οι διαδικτυακές πωλήσεις, το online marketing και η premium εμπειρία που θα βιώνει ο υποψήφιος πελάτης ή κάτοχος στο δίκτυο επίσημων διανομέων.

Το σημαντικότερο όμως, είναι πως η Volvo θα μειώσει τις παρουσίες της στις εκθέσεις αυτοκινήτων, δίνοντας το παρόν σε μόλις τρία μεγάλα Auto Show. Της Γενεύης στην Ευρώπη, της Σαγκάης/Πεκίνου στην Ασία και του Ντιτρόιτ στις ΗΠΑ. Παράλληλα θα διοργανώνει κάθε χρόνο μια δική της εκδήλωση, για την επικοινωνία του brand και των προϊόντων της.

Επίσης, θα δώσει βάρος στις χορηγίες και τις διαφημίσεις, θα αναβαθμίσει την ιστοσελίδα της και θα αρχίσει σταδιακά να πωλεί μέσω διαδικτύου σε ολόκληρο τον κόσμο. Το πρώτο επιτυχημένο βήμα για το ψηφιακό εμπόριο, ήταν η πώληση τον Σεπτέμβριο αποκλειστικά μέσω διαδικτύου, 1.927 αυτοκινήτων XC90 Special Edition. 

Όλες οι νέες εγκαταστάσεις επίσημων διανομέων θα έχουν πλέον ομοιόμορφη διάταξη, εμφάνιση και αίσθηση. Εξωτερικά και εσωτερικά θα προσφέρουν μια σκανδιναβική εμφάνιση και αίσθηση που θα αναδεικνύει το πραγματικό πνεύμα της Volvo. Οι υπάρχουσες εγκαταστάσεις θα αναβαθμιστούν με ανάλογο τρόπο, με μικρές λεπτομέρειες που θα κάνουν τη διαφορά.

Τέλος, θα δώσει τη δυνατότητα στους υποψήφιους αγοραστές να φτιάχνουν το αυτοκίνητό τους από το μηδέν, μέσω οπτικών εφαρμογών (car configurators) για να έχουν πλήρη εικόνα πριν το παραγγείλουν. Ανάλογα το μοντέλο και τον εξοπλισμό, θα μπορούν να το αναπροσαρμόσουν σύμφωνα με τις προσωπικές τους προτιμήσεις και τον διαθέσιμο προϋπολογισμό.

Από τη στιγμή που θα κάνουν την επιλογή τους, οι πελάτες θα λαμβάνουν ένα μικρό βίντεο που θα δείχνει το αυτοκίνητο της επιλογής τους σε κίνηση σε πραγματικό φόντο. Το αποτέλεσμα θα είναι μια απλή, συναρπαστική, απολαυστική και σε κάθε περίπτωση premium εμπειρία.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος