Το νέο hypercar της γαλλικής φίρμας αναμένεται στις εκθέσεις την επόμενη χρονιά, αλλά η Bugatti έχει ήδη προχωρήσει σε μια σειρά αναβαθμίσεων στις επίσημες αντιπροσωπείες, προκειμένου να υποδεχθεί τους υποψήφιους πελάτες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πριν από λίγες μέρες, εγκαινιάστηκαν σε Νέα Υόρκη και Μαϊάμι, οι ανακαινισμένες αντιπροσωπείες της εταιρείες, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί με βάση τη Chiron. Οι εκθεσιακοί χώροι δίνουν την εντύπωση ότι βρίσκεσαι στην έδρα της Bugatti, στο Molsheim της Γαλλίας, προσφέροντας στους επισκέπτες μια μοναδική εμπειρία.

Οι χώροι έχουν μοντέρνο design, με τις γραμμές και τις επιφάνειες να θυμίζουν τα supersport αυτοκίνητα της μάρκας. Κάθε κομμάτι, από τα έπιπλα στο πολυτελές σαλόνι, έως τις καρέκλες, τα γραφεία και τα φώτα, έχουν δημιουργηθεί αποκλειστικά για τη Bugatti. Οι δερμάτινες επενδύσεις και τα carbon διακοσμητικά προέρχονται από τη Veyron και τη Chiron, παντού υπάρχουν οθόνες και iPad ώστε ο πελάτης να μπορεί να γνωρίσει την ιστορία της εταιρείας και να εξατομικεύσει το όχημα σύμφωνα με τα γούστα του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης