Όλα ξεκινούν από δύο ονόματα. Yamaha και… Ténéré. Το όνομα της ιαπωνικής φίρμας μάς έχει καλομάθει Δεν υπάρχει άνθρωπος που καβαλά μοτοσικλέτα και δεν ξέρει τι σημαίνει Ténéré…στην ποιότητα, στην αξιοπιστία και στα προϊόντα που αναζητά ο σύγχρονος αναβάτης.
Το… δεύτερο όνομα, αυτό της Ténéré, είναι που μας ταξιδεύει δεκαετίες πίσω, σε ειδικές διαδρομές στην έρημο και παιχνίδια με το χώμα.
Όπως και να το κάνεις, η κληρονομιά μιας τέτοιας μοτοσικλέτας είναι μοναδική και αυτή είναι η καλύτερη απόδειξη ή -αν προτιμάτε- εγγύηση για τις εκδόσεις που κυκλοφορούν και κουβαλούν αυτή την ονομασία.
Άνετο για τη ζούγκλα της πόλης
Με λίγα λόγια, Ténéré σημαίνει εγγύηση ενώ μόνο με τη σκέψη «ταξιδεύεις» κάπου αλλού. Βέβαια το… αλλού μπορεί να βρίσκεται εκτός δρόμου, όμως η καθημερινότητα του αναβάτη είναι στη ζούγκλα της πόλης, όπου εκεί το ιαπωνικό μοντέλο προσφέρει αυτό το κάτι που αναζητάς σε όχημα το οποίο… αντέχει τις κακουχίες, αλλά ταυτόχρονα είναι και άνετο.
Ελαφρύ και με 72,5 ίππους
Πλέον η πετυχημένη συνταγή της Ténéré εξελίχτηκε. Στην έκδοση 700 τοποθετήθηκε ένας τετράχρονος 2-κύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 689 κ.εκ. ο οποίος προσφέρει εξαιρετικά υψηλά αποθέματα ροπής. Με H Ténéré είναι μία μοτοσυκλέτα που πολλοί θέλουν να είναι απλώς η… προέκταση του εαυτού τουςτην ιπποδύναμη να αγγίζει τους 72,5 ίππους και χωρίς πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα, είναι σίγουρο πως η οδηγική απόλαυση αυξάνεται και η καθημερινή επαφή μεταφράζεται σε αξέχαστη εμπειρία. Δεν χρειάζεται πολύ για να καταλάβει ο αναβάτης πως αυτή η μοτοσυκλέτα φτιάχτηκε για να μπορεί να δίνει λύσεις τόσο στην καθημερινότητα όσο και στην οδηγική απόλαυση.
Σε αυτό να προσθέσουμε και το χαμηλό βάρος των 204 κιλών (με όλα τα υγρά), το ελαφρύ διπλό σωληνωτό πλαίσιο από ατσάλι, την άνεση της σέλας και τον εξοπλισμό. Κοιτάζοντας τα παραπάνω καταλάβουμε πού το πάνε και πού απευθύνονται οι άνθρωποι της Yamaha. Η απάντηση είναι απλή, καθώς φαίνεται ξεκάθαρα πως θέλουν να πετύχουν το «όλα σε ένα», χωρίς να υστερούν σε ευχαρίστηση και χρηστικότητα.
Για καθημερινή χρήση
Σχεδιαστικά η εμπρός όψη είναι ιδιαίτερα επιθετική και ξεχωρίζουν οι 4 προβολείς LED. Εμπρός συναντούμε Το ρεζερβουάρ των 16 λίτρων προσφέρει αυτονομία πάνω από 300 χλμ.ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι μεγάλης διαδρομής 43 χιλ., ενώ πίσω έχουμε ανάρτηση με τηλεχειριζόμενη ρύθμιση. Μπροστά οι τροχοί είναι 21 ιντσών και πίσω 18, ενώ δύο δισκόφρενα μπροστά 282 χιλ. και ένα δισκόφρενο 245 χιλ. πίσω σε συνδυασμό με ABS (με διακόπτη απενεργοποίησης για ρύθμιση εν κινήσει) αυξάνουν τα επίπεδα ασφαλείας. Φυσικά δεν μπορούμε να παραβλέψουμε και το ρεζερβουάρ καυσίμου των 16 λίτρων, που προσφέρει ικανοποιητική αυτονομία.
Η Ténéré 700 μπορεί να είναι ένα όχημα που φτιάχτηκε για off road καταστάσεις και μάλιστα προχωρημένες, αλλά εκεί που ποντάρει και έχει κερδίσει είναι σε όλα αυτά που προσφέρει και εντός πόλης. Στην πράξη αυτό το «σκληροπυρηνικό» δίτροχο γίνεται άνετο, ευχάριστο και καθημερινό και αφήνει χαμόγελα ικανοποίησης σε όσους το οδηγούν. Από εκεί και πέρα η λεπτή σιλουέτα προσφέρει ευκινησία στην εντός και εκτός πόλης οδήγηση, ενώ η μεγάλης διαδρομής ανάρτηση και οι ακτινωτοί τροχοί δίνουν τη δυνατότητα να πας με ασφάλεια παντού και όποτε το θελήσεις.
Χωρίς συστάσεις
Αυτή η μοτοσυκλέτα δεν χρειάζεται συστάσεις. Το όνομά του μιλά από μόνο του γιατί η η ιστορία έχει καταγράψει τι είναι και πώς μπορεί να το κάνει.
Η τιμή της αγγίζει τα 10.490 ευρώ κι υπάρχουν διαθέσιμα πακέτα με αξεσουάρ rally pack και explorer pack, ανάλογα τα… γούστα.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Yamaha Ténéré 700 πατήστε ΕΔΩ
Για να δείτε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Ténéré 700 πατήστε ΕΔΩ