Η Toyota φαίνεται πως ακολουθεί τον δικό της δρόμο όσον αφορά το νέο Aygo καθώς το Group PSA δεν Η πρώτη γενιά Aygo βγήκε το 2005 και η δεύτερη γενιά το 2014φαίνεται να έχει σχέδια για κοινή πλατφόρμα όπως τα προηγούμενα χρόνια με τα Peugeot 108 και Citroen C1. Η Toyota παρόλα αυτά εξελίσσει με εντατικό ρυθμό το μικρό αυτοκίνητο πόλης και γιατί να μην το κάνει άλλωστε όταν πουλάει σχεδόν 100.000 Aygo τον χρόνο.
Το νέο Aygo θα σχεδιαστεί και εξελιχθεί στο Βέλγιο και από εκεί θα συναρμολογηθεί στις εγκαταστάσεις της Toyota (πρώην PSA Group) στην Τσεχία. Η Toyota ελπίζει να βρει νέους συνεργάτες για μια κοινή πλατφόρμα με πιθανούς αποδέκτες την Ford και ίσως την Renault ή την Opel αλλά κάτι τέτοιο δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα.
Μπορεί και μέσα στο 2021 θα είναι έτοιμο το Aygo
Το σίγουρο για το νέο Aygo είναι ότι δεν θα είναι ηλεκτρικό καθώς θέλουν οι άνθρωποι της Toyota να Από το 2005 η Toyota έχει πουλήσει πάνω από 1.200.000 Aygo!παραμείνει χαμηλά το κόστος. Από τις τελευταίες εικόνες του βρετανικού autocar φαίνεται πως το αυτοκίνητο ακολουθεί τις γραμμές του Yaris, με τους τροχούς να φτάνουν στις άκρες του αυτοκινήτου, τα φωτιστικά σώματα είναι κάθετα τοποθετημένα και η οροφή θα έχει προαιρετικά διαφορετικό χρώμα, ανάλογα με τις ορέξεις του αγοραστή.
Το πλαίσιο θα είναι βασισμένο στο Yaris με αυξημένη ακαμψία και καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο, ενώ δεν αποκλείεται να έχουμε και έκδοση crossover του νέου Aygo. Οι φήμες αναφέρουν πως η τελική μορφή του αυτοκινήτου θα είναι έτοιμη μέσα στο 2021 και ίσως παρουσιαστεί επίσημα το 2022.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η Toyota ξεπέρασε τη VW σε πωλήσεις