Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η συλλογή αυτοκινήτων και κυρίως αγωνιστικών που έχει στην κατοχή του ο πρωταθλητής αναβάσεων (Formula Saloon) Μάριος Ηλιόπουλος αποτελείται από σπάνια αυτοκίνητα.

Ένα από αυτά αφορά στο Audi R8 LMS, ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό όχημα που έχει φτιαχτεί για να διαπρέπει σε πίστες.

Το μοναδικό Audi R8 LMS που υπάρχει στην Ελλάδα...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έχει τρέξει και 24 ώρες Le Mans

Ένα από τα σπάνια αγωνιστικά του «Mario».Το συγκεκριμένο είναι ένα και μοναδικό στην Ελλάδα και έχει εμφανιστεί μόνο σε έναν αγώνα, πριν από περίπου δύο χρόνια, στην ανάβαση Ριτσώνας.

Πρόκειται για ένα γνήσιο Audi R8 LMS που έχει συμμετάσχει σε αγώνα 24 ώρες Le Mans, έχει τρέξει σε ιταλικό πρωτάθλημα ταχύτητας και ήρθε στην Ελλάδα στα τέλη του 2016, οπότε και το απέκτησε ο «Mario».  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ποιος το συντηρεί…

Την επιμέλεια και τη φροντίδα του σπάνιου αυτοκινήτου έχει αναλάβει ο μηχανικός Μελέτης Καρατεκίδης, που διαθέτει μεγάλη εμπειρία σε τέτοιους είδους αγωνιστικά οχήματα.

Άλλωστε ο συγκεκριμένος είναι από τους ελάχιστους μηχανικούς στην Ελλάδα που ταξιδεύει συνεχώς στο εξωτερικό για εκπαιδεύσεις, ενώ συνεργάζεται με κορυφαίες αγωνιστικές ομάδες με τις οποίες ανταλλάσσει πολλά στοιχεία από τα projects που έχει σε εξέλιξη και συνεχίζει να το κάνει ακόμα και σήμερα.

Ο μηχανικός Μελέτης Καρατεκίδης μαζί με τον πρώην πρωταθλητής Ευρώπης ράλι Καγιετάν Καγιετάνοβιτς.

Έτοιμο για αγώνα

Όπως θα δείτε και στο αποκλειστικό βίντεο του zougla.gr, το R8 LMS βρίσκεται σε υπεράριστη κατάσταση To βάρος του αυτοκινήτου είναι μόλις 1.250 κιλά.και ετοιμοπόλεμο. Μπορεί να φιλοξενήσει μόνο τον οδηγό (καθώς είναι στημένο για πίστα), διαθέτει όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό (και γνήσιο από την Audi Sport) και όταν ο κινητήρας παίρνει μπροστά έχεις την αίσθηση ότι γίνεται… πόλεμος. Το εν λόγω δεν είναι το «απλό» R8 LMS, αλλά η έκδοση Ultra, που έχει αλλαγές σε θέματα αεροδυναμικής, βελτιώσεων κ.λπ.

Ο κινητήρας που φοράει είναι V10, έχει χωρητικότητα 5,2 λίτρα και αποδίδει 585 ίππους. Συνδυάζεται με ένα σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων με τις αλλαγές να γίνονται από paddles. Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως η τεράστια πίσω αεροτομή είναι ρυθμιζόμενη. Στο αμάξωμα έχει γίνει μεγάλη χρήση ανθρακονημάτων με το συνολικά βάρος να αγγίζει τα 1.250 κιλά.

Η πίσω τεράστια αεροτομή είναι ρυθμιζόμενη και παράγει πολύ μεγάλη κάθετη δύναμη...

Απόλαυση…

Επειδή όμως τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, μπορείτε να παρακολουθήσετε το παρακάτω βίντεο κάνοντας full screen για να απολαύσετε το μοναδικό αυτό όχημα, που ελπίζουμε και ευχόμαστε να το απολαύσουμε σε κάποια ελληνική πίστα.

 

Δείτε το σχετικό βίντεο:

 

 

 

——————————————————————————————————————–

 

 

Το σημείο που γίνεται ο ανεφοδιασμός καυσίμου...

 

Διπλές εξατμίσει και ανθρακονήματα. Διακρίνεται το σύστημα (δεξιά) όπου ανασηκώνεται το όχημα όταν μπαίνει στα πιτς για αλλαγή ελαστικών...

 

Η πεταλιέρα...

 

Η εικόνα που έχει ο οδηγός...

 

Διακόπτες που κάνουν τις ρυθμίσεις που θέλει ο οδηγός και οι μηχανικοί του...

 

Το σπλίτερ στο κάτω μέρος της αεροτομής αντέχει σε μεγάλες πιέσεις και χτυπήματα...

 

R8 LMS με... σφραγίδα...

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης