Η Honda το 1982 παρουσίασε στην Ιαπωνία ένα πολύ ξεχωριστό μοντέλο της για κίνηση στην πόλη. Το όνομά Το βάρος του scooter ήταν μόλις 45 κιλά!του ήταν City Turbo ΙΙ και ήταν μικρό σε διαστάσεις, ιδανικό για μικρές μετακινήσεις, εύκολο και οικονομικό. Ο κινητήρας του City Turbo ΙΙ ήταν ένας υπερτροφοδοτούμενος 1,2 λίτρων με απόδοση 110 ίππους και intercooler παρακαλώ!

Εκείνο όμως που έκανε πραγματικά ξεχωριστό το City Turbo II ή Bulldog όπως έγινε γνωστό στον κόσμο, ήταν πως στο πορτμπαγκάζ του είχε ένα scooter!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το scooter ερχόταν σαν εξτρά με την αγορά του City Turbo.

Από τη δεκαετία του 1980 η Honda ασχολήθηκε με τις μικρομετακινήσεις

Το scooter ήταν σπαστό για να μπορεί να χωράει μέσα στο μικρό αυτοκίνητο καλύπτοντας όμως όλο το Βγαλμένο από το σχεδιαστικό κέντρο των Hot Wheelsχώρο αποσκευών. Το σκεπτικό της Honda ήταν να μπορέσεις με το αυτοκίνητο να φτάσεις μέχρι την άκρη της πόλης και τα τελευταία μέτρα να τα κάνεις με το scooter για να φτάσεις στο γραφείο σου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ακόμα ένα σημαντικό στοιχείο ήταν πως το City Turbo ήταν το πρώτο αυτοκίνητο πόλης με υπερτροφοδότη στον κινητήρα. Δυστυχώς, το ρίσκο της Honda δεν έπιασε και μόλις 4 χρόνια μετά το City Turbo σταμάτησε να παράγεται, αλλά μας έδωσε το επόμενο μοντέλο που έμελλε να γράψει μοναδική ιστορία στην αυτοκίνηση… το Civic!

Στο παρακάτω βίντεο θα δείτε τις διαφημίσεις της εποχής για το City Turbo

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πρόσωπο της Χρονιάς ο Akio Toyoda

Honda, Toyota και VW θα μονομαχήσουν για το μεγάλο τρόπαιο

Ουδέν κακόν αμιγές καλού

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης