Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     



Η αγορά του αυτοκινήτου έχει παγώσει τις τελευταίες δύο εβδομάδες και οι παραγγελίες είναι ελάχιστες λόγω των πολιτικών και οικονομικών εξελίξεων. Ο κόσμος αγοράζει κυρίως τα βασικά (τρόφιμα – Οι Γάλλοι ξεκίνησαν τη δική τους… επίθεση καύσιμα) και έχει αφήσει όλα τα υπόλοιπα για αργότερα, όταν και θα έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο.

Μέσα σε όλη αυτή την αναμπουμπούλα και την ανασφάλεια που υπάρχει, οι εισαγωγικές εταιρείες γαλλικών αυτοκινήτων έχουν βγει στον… αέρα και διαφημίζουν τα μοντέλα τους. Με την διαφημιστική δαπάνη να έχει πέσει κατακόρυφα, η όποια διαφήμιση αποτυπώνεται ακόμα περισσότερα στο μυαλό του κόσμου, κάτι που συμβαίνει με όσες εταιρείες ακόμα διαθέτουν χρήματα για προβολή.

Επίθεση από τους Γάλλους
Τις τελευταίες ημέρες φαίνεται ξεκάθαρα πως οι τρεις γαλλικές μάρκες, Citroen, Peugeot και Renault παίζουν καθοριστικό ρόλο στο τηλεοπτικό και όχι μόνο πεδίο. Στο τέλος του μήνα θα κάνουν ταμείο και θα δούμε κατά πόσο η κίνηση αποδειχτεί… ματ.

Σύμφωνα πάντως ανεπίσημα στοιχεία που έχει στην διάθεσή του το zougla.gr μέχρι και την Δευτέρα 13 Ιουλίου στην Ελλάδα είχαν ταξινομηθεί 1.513 αυτοκίνητα από τα οποία 724 ήταν εταιρικά. Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Peugeot με 253 αυτοκίνητα, ακολουθεί η Nissan με 193 και τρίτη βρίσκεται η Toyota με 148 μονάδες. H Citroen έχει ήδη πουλήσει 62 αυτοκίνητα ενώ η Renault 52.   

Πωλήσεις Αυτοκινήτων (1-13 Ιουλίου)*
1. Peugeot 253
2. Nissan 193
3. Toyota 148
4. VW 96
5. Suzuki 90
6. Opel 79
7. Fiat 71
8. Audi 63
9. Skoda 63
10. Citroen 62
11. Kia 60
12. Mercedes 59
13. Renault 52
14. Hyundai 44
15. BMW 29
*ανεπίσημα στοιχεία