Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Δεν χωρά αμφιβολία πως το αγοραστικό κοινό παγκοσμίως έχει αλλάξει τις επιλογές του και έχει στραφεί στα οχήματα ελευθέρου χρόνου ή αλλιώς τα γνωστά σε όλους μας SUV. Κάθε μήνας που περνάει τα ποσοστά αυξάνουν και ήδη στη χώρα μας (σύμφωνα με τα στοιχεία του Φεβρουαρίου) τα SUV καταλαμβάνουν το 47,6% της συνολικής αγοράς.

Ένα ποσοστό που αυξήθηκε συγκριτικά με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα που ήταν στο 43,6% και ενδέχεται πολύ σύντομα να ξεπεράσει το 50%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πιο δημοφιλής κατηγορία SUV είναι η B-SUV (στη φωτό το Renault Captur)

 

Κατηγορίες και ποσοστά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πιο δημοφιλής κατηγορίας οχημάτων ελευθέρου χρόνου είναι η B-SUV (+4% συγκριτικά με το 2020) που καταλαμβάνει το 21,8% και ακολουθεί σε απόσταση… αναπνοής η C-SUV (+1,1%) με ποσοστό 21,7%.

Τα οχήματα που ανήκουν στην κατηγορία D-SUV καταλαμβάνουν το 2,6%, τα A-SUV το 0,9%, τα E-SUV 0,4% και τα F-G-SUV 0,2%.

 

Τα SUV της κατηγορίας C-SUV όπως είναι το Peugeot 3008 καταλαμβάνουν την δεύτερη θέση

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης