Του Βασίλη Σαρημπαλίδη
Σημαντικές αλλαγές παρατηρούνται στο mix των καυσίμων για τα καινούργια οχήματα που αγοράζουν οι Έλληνες και σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) .
Πρώτη επιλογή η βενζίνη
Συγκεκριμένα τον Φεβρουάριο, η βενζίνη ήταν η πρώτη επιλογή των πελατών σε ποσοστό 58,6% (Φεβρουάριος 2020) όταν την αντίστοιχη περυσινή περίοδο το ποσοστό αυτό κυμάνθηκε στο 63,3%.
Το diesel αν και είχε μερίδιο 27,1% τον Φεβρουάριο σημείωσε και αυτό πτώση κατά 2,7% συγκριτικά με τον Φεβρουάριο του 2019.
Σημαντική άνοδος το φυσικό άεριο
Σημαντική άνοδο είχαν τα υβριδικά μοντέλα (6,8%), με το μερίδιο να καλύπτει το 11,9% της συνολικής αγοράς. Τα υβριδικά είχαν την μεγαλύτερη αύξηση σε ποσοστό 6,8%…Από εκεί και πέρα, τα οχήματα που μπαίνουν στην πρίζα, ηλεκτρικά και Plug in hybrid έφτασαν το 0,8% (+0,3%) ενώ αξιοσημείωτη ήταν η άνοδος των οχημάτων με καύσιμο το φυσικό αέριο.
Συγκεκριμένα οι πωλήσεις των οχημάτων CNG κάλυψαν το 1,6% της αγοράς από το 0,8 που ήταν τον περυσινό Φεβρουάριο. Τέλος και σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ, τα υγραεριοκίνητα (LPG) καινούργια οχήματα δεν «έγραψαν» καθόλου πωλήσεις.
Σε γενικές γραμμές παρατηρήθηκε μία αλλαγή πλεύσης του αγοραστικού κοινού σε εναλλακτικά καύσιμα, όπως ρεύμα και φυσικό αέριο, με την τάση σε αυτές τις κατηγορίες να δείχνει πως τα ποσοστά θα συνεχίσουν να αυξάνονται.
Δείτε παρακάτω τον σχετικό πίνακα με το mix των πωλήσεων, σχετικά με το καύσιμο…