Μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Μεταφορών θα ξεκινήσει το Σεπτέμβριο, η παροχή πληροφοριών για τους υποψήφιους αγοραστές εισαγομένων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με τα όσα Με το νέο τρόπο θα τεθεί έλεγχος στην εισαγωγή αυτοκινήτων με παραποιημένα «χιλιόμετρα», άγνωστο ιστορικό κλπ.έχουν ανακοινωθεί, τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου, κατά την τελευταία διέλευση για service, οι ανακλήσεις που οφείλεται να γίνουν, το ιστορικό ΚΤΕΟ στη χώρα προέλευσης (άρα και τα «χιλιόμετρα» που είχε το αυτοκίνητο, όταν ελέγχθηκε και τυχόν βλάβες) και πολλά άλλα, θα πρέπει να τίθενται υπόψη των αγοραστών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για το θέμα αυτό που έχει δημιουργήσει πλήθος συζητήσεων στις τάξεις των επαγγελματιών ο ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος εισαγωγέων αντιπροσώπων Αυτοκινήτων) εξέδωσε τη δική του ανακοίνωση.

Σε λίγες εβδομάδες ο τρόπος αγοράς μεταχειρισμένου αυτοκινήτου αλλάζει προς το καλύτερο καθώς θα πρέπει να παρέχονται από τον έμπορο στον πελάτη σοβαρά στοιχεία που αφορούν στην πραγματική κατάσταση του οχήματος

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μεταξύ άλλων, στην επιστολή που έστειλε στα Μέσα αναφέρει:
 
•    Στις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ η παραποίηση του ιστορικού του αυτοκινήτου (γυρισμένα «χιλιόμετρα, αλλαγή έτους πρώτης κυκλοφορίας, δήλωση ψευδούς περιβαλλοντικής κλάσης, ζημιές κα.) αποτελεί ποινικό αδίκημα.
•    Στις ίδιες χώρες, τα αυτοκίνητα με πολλά χιλιόμετρα πωλούνται σε εξευτελιστικές τιμές, καθώς διατίθενται Η παραποίηση στοιχείων σε ένα αυτοκίνητο είναι ποινικό αδίκημα…ως διαφορετικής ποιότητας προϊόντα, σε σχέση με αυτοκίνητα που έχουν διανύσει λογικές, για την ηλικία τους αποστάσεις.
•    Πολλοί καταναλωτές δεν γνωρίζουν ότι τυχόν ατασθαλίες κατά τον τελωνισμό των εισαγομένων μεταχειρισμένων «ακολουθούν» το όχημα. Συνεπώς,  μελλοντικοί ιδιοκτήτες μπορεί να βρεθούν με αυτοκίνητα δεσμευμένα, αν σε δεύτερο χρόνο διαπιστωθούν ζητήματα παρατυπιών.
•    Όλες οι χώρες της Ευρώπης λαμβάνουν μέτρα να αποθαρρύνουν την κυκλοφορία των παλαιών, ρυπογόνων αυτοκινήτων, ώστε να διατηρήσουν το υψηλό επίπεδο οδικής ασφάλειας και να ελαχιστοποιήσουν την επιβάρυνση στο περιβάλλον.

Τα παραποιημένα στοιχεία σε ένα μεταχειρισμένο όχημα μπορούν να οδηγήσουν τον πελάτη ουκ ολίγες φορές στο συνεργείο...

•    Συνέπεια είναι, οι ανεξέλεγκτες εισαγωγές μεταχειρισμένων να μεταφέρουν στις πόλεις της Ελλάδας το Η παραπλάνηση του πελάτη μπορεί να θέσει σε κίνδυνο ακόμα και ανθρώπινες ζωές…  επικείμενο πρόβλημα ρύπανσης άλλων χωρών, καθώς η χώρα μας καταλήγει να «συνταξιοδοτεί» τα υπέργηρα αυτοκίνητα της Ευρώπης.
•    Η τυχόν παραποίηση κρίσιμων στοιχείων για την κατάσταση στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα δεν είναι μόνο ευθεία παραπλάνηση για τον καταναλωτή, αλλά επίσης θέτει σε κίνδυνο τη ζωή των επιβαινόντων, αφού ο ανυποψίαστος αγοραστής δεν μπορεί να γνωρίζει τις ανάγκες συντήρησης και επισκευής του οχήματος, με βάση την πραγματική ηλικία του.
•    Είναι απόλυτα θεμιτό να λειτουργεί η αγορά εισαγομένων μεταχειρισμένων, σε κάλυψη αναγκών των καταναλωτών. Όμως, πρέπει η πολιτεία να μεριμνά οι καλόπιστοι αγοραστές να μην γίνονται θύματα τυχόν επιτηδείων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τέλος αξίζει να σημειώσουμε πως η ειδική πλατφόρμα του Υπουργείου Μεταφορών, εκτός της ως παραπάνω πληροφόρησης, θα λειτουργήσει επαληθευτικά και για τα στοιχεία που δηλώθηκαν κατά τη εισαγωγή των μεταχειρισμένων ως σήμερα, καθώς πολλοί καταναλωτές μπορεί να έχουν ήδη γίνει θύματα εξαπάτησης.

Διαβάστε επίσης: ΣΕΕΑΕ: Οριστικό τέλος στην εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

 

Τα χρήματα ενός μεταχειρισμένου οχήματος θα πρέπει να πιάνουν... τόπο και όχι να μπαίνουν στην τσέπη επιτήδειων που κοροϊδεύουν τους πελάτες τους

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης