Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 2014 αποτέλεσε χρονιά ρεκόρ για την Mercedes-Benz καθώς κατάφερε να σπάσει κάθε προηγούμενο ρεκόρ πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο. Συνολικά την περασμένη χρονιά η γερμανική εταιρεία κατέγραψε 1.650.010 πωλήσεις οι οποίες ήταν κατά 12.9% αυξημένες σε σχέση με το 2013 Ρεκόρ όλων των εποχών κατέγραψαν οι πωλήσεις της Mercedes Benz σε όλο τον κόσμο αλλά και οι περισσότερες που έχουν καταγραφεί στην ιστορία της μάρκας από την ίδρυση της.

Τα μοντέλα που «οδήγησαν» την κούρσα της ανάπτυξης ήταν τόσο η νέα γενιά compact αυτοκινήτων (+24.7%) όσο και η S-Class Sedan (+82.2%). Ρεκόρ πωλήσεων σημείωσε η αγορά των  ΗΠΑ (+5.7%) και της Κίνα (+29.1%) ενώ για πρώτη φορά η Κίνα έγινε η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά μετά τις ΗΠΑ. Από πλευράς πρωτιάς η Mercedes-Benz ήταν στην κορυφή  στις αγορές της Γερμανίας, της Ιαπωνίας, της Αυστραλίας, του Καναδά και της Ρωσίας.

Η Mercedes S Classsedan κατέγραψε την μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδο...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρώτη premium στην Ελλάδα
Όσον αφορά στην Ελλάδα, η Mercedes-Benz κατετάγη πρώτη ανάμεσα στις premium εταιρείες με πωλήσεις που ξεπέρασαν τις 3.550 μονάδες σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων. Χαρακτηριστική είναι η αύξηση σε ποσοστό 51,4% στις ταξινομήσεις των επιβατηγών της οχημάτων, 54% στις αντίστοιχες ελαφρών επαγγελματικών έως 8 τόνους, 103,3% στα φορτηγά άνω των 8 τόνων και 130,2% στις ταξινομήσεις λεωφορείων έναντι του 2013. Συγκεκριμένα ταξινομήθηκαν 2.809 επιβατηγά οχήματα, 291 ελαφρά επαγγελματικά, 124 φορτηγά και 122 λεωφορεία.

Μέγιστη ικανοποίηση
Χαρακτηριστικές είναι και οι δηλώσεις του προέδρου της Mercedes Benz Hellas Ιωάννη Καλλίγερου ο οποίος τόνισε: «Tο όραμα της Mercedes-Benz Ελλάς είναι να οδηγεί τις εξελίξεις στο χώρο του
αυτοκινήτου στη χώρα μας. Το 2014, με το όραμά μας ως οδηγό, η μάρκα μας τερμάτισε στην πρώτη θέση ανάμεσα στις premium εταιρείες, με πωλήσεις που παρουσίασαν σημαντική αύξηση σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων. Το αποτέλεσμα αυτό‎, έρχεται έμπρακτα να επιβεβαιώσει την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι Έλληνες καταναλωτές στην μάρκα μας, στα προϊόντα μας και στις υπηρεσίες μας. Με τη μητρική εταιρεία Daimler να παρουσιάζει εδώ και 4 συνεχόμενα χρόνια αποτελέσματα ρεκόρ, είμαστε πολύ ευτυχείς που και εμείς, σε αυτήν την πολύπαθη Ελληνική αγορά, συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε με εντυπωσιακούς ρυθμούς. Πιστεύουμε ότι το 2015 παρά τις προκλήσεις που φαίνεται ότι επιφυλάσσει, θα είναι μία ακόμα χρονιά σταθμός για τη Mercedes-Benz στη χώρα μας».

Σε γενικές γραμμές πάντως ο Έλληνες έδειξε μία ιδιαίτερη αδυναμία στην Mercedes η οποία συνεχίζει με επιθετική οικονομική πολιτική και παροχές να κερδίζει συνεχώς μερίδια και νέους πελάτες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 
Η τελευταία γενιά A Class έπαιξε σημαντικό ρόλο στο να διαθέσει η Mercedes τόσα πολλά αυτοκίνητα στην Ελλάδα το 2014...
Η σπορ CLA ήδη κάνει... θραύση και στην Ελλάδα!

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης