Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τη λύση στην αυτονομία των… χιλιομέτρων, έρχεται από το 2015 να δώσει μία νέα έκδοση του ηλεκτρικού BMW i3. Συγκεκριμένα, το μέχρι σήμερα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα θα είναι διαθέσιμο και με κινητήρα εσωτερικής καύσης, γεγονός που θα δίνει την δυνατότητα στον οδηγό να καλύπτει πολλά χιλιόμετρα χωρίς το άγχος της φόρτισης – ξεφόρτισης των μπαταριών.

Η αυτονομία πλέον αγγίζει τα 300 χιλιόμετρα και ο ιδιοκτήτης μπορεί εύκολα να ταξιδέψει καθώς η νέα έκδοση εφοδιάζεται και με βενζίνη Πλέον κάνεις και… ταξίδι
Να σημειώσουμε πως η πραγματική αυτονομία του ηλεκτρικού BMW i3 σε συνθήκες πόλης είναι μεταξύ 100-120 χιλιομέτρων. Αυτό σημαίνει πως είναι σχεδόν αδύνατο να πραγματοποιήσει ο οδηγός ένα ταξίδι κάτι που θα αλλάξει με την προσθήκη  ενός δικύλινδρου βενζινοκινητήρα ο οποίος θα προσφέρει επιπλέον σχεδόν 150 χιλιόμετρα (σύνολο 300).

Με αυτά τα δεδομένα, η χρήση του i3 αλλάζει και πλέον αρκετοί θα είναι αυτοί που θα σκεφτούν σοβαρά να το αποκτήσουν ακόμα και ως βασικό αυτοκίνητο. Η τιμή του υπολογίζεται σχεδόν 4.000-4.500 ευρώ παραπάνω από την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση που μεταφράζεται λίγο περισσότερα από 40.000 ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Να σημειώσουμε πως ένα από τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι το χαμηλό κόστος χρήσης που μεταφράζεται σε σχεδόν 1 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα! Το πότε ακριβώς θα εισαχθεί στην Ελλάδα θα ανακοινώσει επίσημα η εισαγωγική εταιρεία.

 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης