Επιμέλεια: Βασίλης Σαρημπαλίδης

Η μάρκα που ταιριάζει στον Έλληνα αλλά και αυτή που ετοιμάζεται να κάνει τη διαφορά τους επόμενους Η Peugeot είναι μία μάρκα που ταιριάζει στον Έλληναμήνες και ιδίως από το 2020, είναι η Peugeot. Καθόλου τυχαία τα αποτελέσματα των ταξινομήσεων που ξεπέρασαν κάθε προσδοκία δείχνοντας παράλληλα πως τα μοντέλα της καλύπτουν τις ανάγκες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συγκεκριμένα η γαλλική φίρμα κατέκτησε τη δεύτερη θέση πανελλαδικά με μερίδιο αγοράς 9,7% επί του συνόλου των νέων οχημάτων, με το μερίδιο αγοράς της Peugeot στην Ελλάδα να έχει τετραπλασιαστεί από το 2014.

Οι αυξήσεις του Peugeot 3008 συγκριτικά με το 2018 έχουν αγγίξει το 54%

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πάει… σφαίρα το 3008

Ενδεικτικά, το Peugeot 3008, το οποίο έχει βραβευτεί και ως ευρωπαϊκό αυτοκίνητο της χρονιάς, έχει σημειώσει αύξηση 54% σε σχέση με το 2018. Αντίστοιχα καλές επιδόσεις έχουν σημειώσει και όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας, αποδεικνύοντας τη δυναμική της σε όλες τις κατηγορίες.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για να δείτε όλη τη γκάμα των μοντέλων της Peugeot  πατήστε ΕΔΩ

 

Διαβάστε επίσης: Οι εταιρείες με την μεγαλύτερο άνοδο πωλήσεων την τελευταία πενταετία

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης