Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Είναι το αυτοκίνητο που θα ήθελε να έχει στο γκαράζ του κάθε άντρας… Δεν θα λέγαμε το ίδιο και για κάθε γυναίκα (αν και υπάρχουν εξαιρέσεις). Το GT-R θεωρείται ως ένα από τα απόλυτα τεχνολογικά επιτεύγματα των Ιαπώνων, ένα καθαρόαιμο super car με εντυπωσιακές επιδόσεις και αγωνιστικά Το Nissan GT R Nismo είναι ένα από τα κορυφαία super car και βάζει… κάτω από Ferrari μέχρι και Lamborghini!  κρατήματα.

Αυτά ισχύουν για το… απλό GT-R. Φανταστείτε το κατεβατό – έκθεσης που θα μπορούσε να καθίσει να γράψει ο θαυμαστής του GT-R ιδίως στην έκδοση Nismo, ενός συλλεκτικού αυτοκινήτου που έχει παραχθεί σε μόλις 200 μονάδες στον κόσμο. Δεν χωρά αμφισβήτηση πως πρόκειται για ένα πολύ σπάνιο αυτοκίνητο το οποίο παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2014 προκαλώντας ταραχές σε όσους ξέρουν από αυτοκίνητα! Δεν χρειάζεται να γράψουμε το χρονικό περιθώριο που ο περιορισμένος αριθμός πουλήθηκε όσες χώρες είχαν τη χαρά να κυκλοφορήσει. Η… ναυαρχίδα των GT-R, έχει αναπτυχθεί και δοκιμαστεί επί ευρωπαϊκού εδάφους ενώ στην διάσημη γερμανική πίστα Nürburgring Nordschleife έχει πετύχει χρόνο 7 λεπτά και 8.679 δευτερόλεπτα.

Παρακολουθήστε το video με το ρεκόρ του GT R Nismo στο Nürburgring

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

To… τέρας με τα 600 άλογα!
Κάτω από το καπό του GT-R Nismo βρίσκεται ένα μηχανικό σύνολο V6 χωρητικότητας 3,8 λίτρων το Η παραγωγή του Nissan GT-R Nismo είχε «κλειδώσει» πριν καν κυκλοφορήσει…οποίο αποδίδει 600 ίππους και παράγει 652 Nm ροπής…

Το αγωνιστικό μηχανικό σύνολο συμπληρώνεται από νέους, υψηλής ροής και μεγάλης χωρητικότητας υπερσυμπιεστές, οι οποίοι χρησιμοποιούνται και στα αγωνιστικά GT3, βελτιώνοντας με αυτό τον τρόπο στο έπακρο την αναπνοή του μοτέρ, ενώ ο βελτιστοποιημένος ατομικός έλεγχος χρονισμού της ανάφλεξης για κάθε κύλινδρο, καθώς και οι αναβαθμισμένες αντλίες καυσίμου, προσφέρουν ιδανικό μείγμα καύσης και συμπίεσης.

Να οδηγείς στο δρόμο και ξαφνικά να δεις το GT R Nismo μπροστά σου... Το παθαίνεις ή όχι το... εγκεφαλικό;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φουλ.. βελτίωση
Σε ότι αφορά το σασί του GT-R Nismo, τα ελατήρια και οι ειδικά σχεδιασμένες και ρυθμισμένες αναρτήσεις  DampTronic της Bilstein, προσφέρουν εξαιρετικά επίπεδα πρόσφυσης και προοδευτική πληροφόρηση στον οδηγό, ανάλογα με τη ταχύτητα του αυτοκινήτου.

Το σύστημα αναρτήσεων συμπληρώνει η δυνατότητα 3 επιλογών, Comfort, Normal και R, από τον οδηγό. Τα αποκλειστικής σχεδίασης και ανάπτυξης  ελαστικά του GTR- Nismo, προσφέρουν μια άνευ προηγουμένου πρόσφυση και κράτημα, με διαστάσεις  255/40 ZRF20 εμπρός  και  285/35 ZRF20, πίσω.

Άμα αρχίσει και ανεβαίνει ο δείκτης στο στροφόμετρο τότε αρχίζει το πάρτι!!!

Εθεάθη στην Ελλάδα
Ένα από τα 200 συλλεκτικά GT-R Nismo έκανε πριν από λίγες ημέρες την εμφάνισή του στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Πρέβεζα. Όπως καταλαβαίνετε προκάλεσε.. εγκεφαλικά καθώς όλοι ήθελαν να το θαυμάσουν από κοντά. Πάλι καλά που δεν το έκαναν γνωστό και μέσω social media καθώς θα γινόταν λαϊκό προσκύνημα. 

Στην Πρέβεζα εμφανίστηκε το ιαπωνικό... τέρας!
Το λογότυπο Nismo μαρτυρά την... αγριότητα του αυτοκινήτου
Ανοίγεις το καπό και το μάτι... σαλεύει!
Τα καθίσματα έχουν την υπογραφή της Recaro
Αυτό το λογότυπο θέλεις να το βλέπεις, να το ξαναβλέπεις πολλές φορές.... Δεν το βαριέσαι με τίποτα!
Παναγία μου βόηθα...
Τι να... πρωτογράψεις βλέποντας αυτή την εικόνα;
GT R.. Ένα όνομα, πολλές καθημερινές ιστορίες...
Ένα από τα 200 που κυκλοφορούν στον κόσμο εθεάθη στην Ελλάδα!!! τυχεροί όσοι το είδαν από κοντά. Οι υπόλοιποι ας το απολαύσουν από τις φωτογραφίες!

Η πίσω αεροτομή από ανθρακονήματα παράγει 100 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης
Παντού... Nismo

O αντιπρόσωπος της Nissan στην Πρέβεζα Δημήτρης Λαινάς δεν μπορεί να κρύψει την χαρά του!!!

Το βλέμμα του βενζινοπώλη είναι όλα τα λεφτά!!!
Κι όμως είναι αυτοκίνητο. Θα μπορούσαμε να το πούμε και έργο τέχνης...

Άντε γειά....
Το όνομα του μηχανικού που επιμελήθηκε το συγκεκριμένο GT R Nismo...
Να το έχεις στα χέρια σου και να 'γράψεις'΄7.309 χιλιόμετρα σε 5 ημέρες!!!
Ενημέρωση για τα πάντα....
Άντε τώρα να πάς για ύπνο....

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης