Επιμέλεια: Βασίλης Σαρημπαλίδης

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Τα τελευταία χρόνια ακούμε συνεχώς για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία για να φορτίσουν μπαίνουν Πολλά καινούργια αυτοκίνητα λανσάρονται πλέον ως ηλεκτρικά…στην πρίζα προσφέροντας πολύ δυνατές επιδόσεις, χαμηλό κόστος συντήρησης και χρήσης όπως και αυτονομία.

Η BMW είναι μία μάρκα που έχει πολλές προτάσεις, είτε πρόκειται για αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα είτε γι’ αυτά που χρησιμοποιούν συνδυαστικά καύσιμο και ρεύμα (τα λεγόμενα plug in hybrid).

Οι περισσότεροι πιστεύουν πως η τεχνολογία αυτή είναι πρόσφατη όμως κάτι τέτοιο δεν ισχύει ούτε στην περίπτωση της γερμανικής φίρμας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πάρτε μία γεύση από την ηλεκτρικήη BMW 1602 του 1972



Πότε και που χρησιμοποιήθηκε

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συγκεκριμένα η 1602 Electro, ήταν το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της BMW και συμμετείχε Η αυτονομία της BMW 1602 έφτανε τα 60 χλμ.ως όχημα υποστήριξης στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Μονάχου το 1972.

Ο τότε κινητήρας των 1.6 λίτρων αντικαταστάθηκε από ένα ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 43,5 ίππων τον οποίο τροφοδοτούσαν  μπαταρίες που βρισκόντουσαν κάτω από το εμπρός καπό και είχαν βάρος 350 κιλά.

Η αυτονομία άγγιζε τα 60 χιλιόμετρα, όμως μπορείτε να φανταστείτε πόσο θα ήταν σήμερα αυτό το νούμερο αν είχε συνεχίσει την εξέλιξή της η συγκεκριμένη τεχνολογία;

H πρώτη ηλεκτρική BMW χρησιμοποιήθηκε στους Ολυμπιακούς αγώνες του Μονάχου το 1972
Η αυτονομία της τότε ηλεκτρικής BMW έφτανε τα 60 χιλιόμετρα
Πριν από 46 χρόνια κυκλοφόρησε η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική BMW

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης