Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το lockdown έχει παγώσει πολλούς τομείς της οικονομίας, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρο τον πλανήτη. Σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά αυτές επικεντρώνονται κυρίως σε φαρμακευτικές εταιρείες, επιχειρήσεις που ασχολούνται με τα τρόφιμα κ.ο.κ.

Η αγορά του αυτοκινήτου έχει πέσει σημαντικά σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ στην Ελλάδα δείχνει πως προσπαθεί να κρατηθεί και να… αντισταθεί.

Η Peugeot βρισκόταν στην κορυφή των ταξινομήσεων έως και τις 13 Νοεμβρίου (στη φωτό το Peugeot e-208).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Γερασμένος στόλος…

Μην ξεχνάμε πως οι πωλήσεις, δεδομένου και του πληθυσμού της χώρας, είναι αρκετά χαμηλές, αλλά Ο μέσος όρος ηλικίας των ΙΧ στην Ελλάδα είναι 15,7 έτη…καταφέρνουν, παρά τα προβλήματα, να διατηρούν τα νούμερα.

Κάτι που δεν πρέπει να παραβλέψουμε είναι και η ανάγκη αγοράς ενός οχήματος και ιδίως σε μία σύγχρονη κοινωνία που όλα τα κάνεις καλύπτοντας αποστάσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αν αναλογιστούμε πως στην Ελλάδα ο μέρος όρος των αυτοκινήτων είναι στα 15,7 έτη, όταν ο μέσος όρος της Ευρώπης στα 7-8, μπορεί να καταλάβουμε και γιατί η αγορά ενός αυτοκινήτου γίνεται αναγκαστική.

H Nissan φιγουράρει στην 5η θέση (στη φωτό το Nissan Juke).

Κρατιέται στα δύσκολα

Πώς όμως πάει η αγορά αυτοκινήτου τον Νοέμβριο στην Ελλάδα, έναν μήνα πολύ ιδιαίτερο και δύσκολο; Peugeot, Toyota και VW βρίσκονται στην κορυφή.Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το zougla.gr, η αγορά δείχνει να κρατιέται. Μέχρι και τις 13 του τρέχοντος μήνα οι ταξινομήσεις έφτασαν τις 3.871 μονάδες. Στο σύνολό του, τον περσινό Νοέμβριο οι πωλήσεις ήταν 7.464 μονάδες, γεγονός που σημαίνει πως ίσως να μην έχουν καν… πτώση.

Στη λίστα των εταιρειών η Peugeot βρίσκεται στην κορυφή με 415 πωλήσεις. Η γαλλική φίρμα δείχνει ιδιαίτερα… επιθετική από τον περασμένο μήνα, όπου κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση και, όπως φαίνεται, θα συνεχίσει την καλή της πορεία. Δεύτερη βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής η Toyota με 390 ταξινομήσεις, ενώ η VW ακολουθεί τρίτη με 365. Οι μάρκες Renault και Nissan βρίσκονται στις θέσεις 4 και 5, ενώ τη δεκάδα συμπληρώνουν οι Suzuki, Hyundai, Opel, Ford και Mercedes. Από τις σπορ… μάρκες η Porsche έχει διαθέσει 4 αυτοκίνητα και η Jaguar 3.

Από την αρχή του Νοέμβρη έχουν ταξινομηθεί 19 Mitsubishi (στη φωτό το Outlander plug in hybrid).

Ανεπίσημα στοιχεία

Παρακάτω μπορείτε να δείτε από τα στοιχεία (ανεπίσημα) που έχουμε στη διάθεσή μας πώς έχει πάει η αγορά του αυτοκινήτου έχω και τις 13 Νοεμβρίου.

Ταξινομήσεις έως 13/11*

  1. Peugeot 415
  2. Toyota 390
  3. VW 365
  4. Renault 310
  5. Nissan 298
  6. Suzuki 268
  7. Hyundai 255
  8. Opel 183
  9. Ford 179
  10. Mercedes 158
  11. KIA 150
  12. Fiat 141
  13. Audi 135
  14. Skoda 126
  15. Dacia 83
  16. BMW 70
  17. MINI 66
  18. Citroen 63
  19. Jeep 58
  20. Volvo 45
  21. SEAT 45
  22. Honda 23
  23. Mitsubishi 19
  24. Land Rover 8
  25. Alfa Romeo 5
  26. Mazda 5
  27. Porsche 4
  28. Jaguar 3
  29. Smart 1

*ανεπίσημα στοιχεία

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης