Οι διαδικτυακές εταιρείες πώλησης αγαθών και υπηρεσιών, μπαίνουν με αργά αλλά σταθερά βήματα στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, με την BMW να είναι η πρώτη μάρκα που συνεργάζεται μαζί τους.
Η βαυαρική φίρμα αποφάσισε να πουλά το ηλεκτροκίνητο i3 μέσω του internet και πιο συγκεκριμένα από την Amazon.com, Inc., το μεγαλύτερο on-line κατάστημα στον κόσμο. Η αρχή έγινε από την Ιαπωνία, με τους καταναλωτές να μπορούν να παραγγείλουν το αυτοκίνητο εύκολα και γρήγορα, πατώντας ένα κουμπί στο amazon.co.jp.
Σε πρώτη φάση, ο ενδιαφερόμενος αγοραστής μπορεί να το παραγγείλει μόνο σε έξι χρώματα, με συγκεκριμένο εξοπλισμό και με πρόγραμμα χρονομίσθωσης διάρκειας 5 ετών.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος