Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

     


Μπορεί στην Ελλάδα να διανύουμε μακρά περίοδο οικονομικής κρίσης, αυτό όμως δεν σημαίνει πως Είναι μεγάλη υπόθεση να ανεβάζεις ψηλά τη χώρα σου…έχει… φρενάρει τους επιχειρηματίες που θέλουν να επενδύσουν και να κάνουν βήματα εμπρός.
  
Η BMW θέλοντας να τιμήσει τις προσπάθειες του παγκοσμίου δικτύου εμπόρων της που ανέρχεται σε 4.000 σε 150 χώρες δημιούργησε τον θεσμό «Excellence in Sales». Με τα αριστεία αυτά, το BMW Group αναγνωρίζει το σημαντικό ρόλο των εμπόρων στην επιτυχία της εταιρείας ενώ το συγκεκριμένο πρόγραμμα επιβραβεύει τις μακροπρόθεσμες προσπάθειες των αντιπροσώπων.

Πρώτη σε 12 χώρες
Όπως αποδείχτηκε μεταξύ των διακριθέντων για το 2016 υπήρξε και μία ελληνική αντιπροσωπεία της Όταν γίνεται σωστή δουλειά έρχονται και τα απιτελέσματα…BMW και συγκεκριμένα η Σπανός Α.Ε.

Η εν λόγω εταιρεία βραβεύτηκε μεταξύ των 12 χωρών που ανήκουν στην περιφέρεια της κεντρικής και νοτιοανατολικής Ευρώπης (Αυστρία, Βουλγαρία, Ελλάδα, Κύπρος, Κροατία, Μάλτα, Ουγγαρία, Πολωνία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία και Τσεχία) με τον τίτλο του «Καλύτερου Επίσημου Έμπορου ΒΜW» στην κατηγορία «Εξυπηρέτηση Πελατών», σε επίπεδο Sales και After Sales.

Μία διάκριση που δείχνει το επίπεδο της δουλειάς που γίνεται στη χώρα μας τόσο σε επίπεδο αντιπροσώπου όσο και εισαγωγικής εταιρείας.

Για πληροφορίες σχετικά με τα μοντέλα της BMW πατήστε ΕΔΩ