Επιμέλεια: Βασίλης Σαρημπαλίδης
Για να δεις αν αυτό που πουλάς αρέσει και το αγοραστικό κοινό είναι ικανοποιημένο πρέπει να το ρωτήσεις, να Μέσα από τέτοιες έρευνες μπορείς να μάθεις και τις αδυναμίες σου και να γίνει καλύτερος…κάνεις έρευνα και να βγάλεις συμπεράσματα. Από τα αποτελέσματα θα μπορέσεις να γίνεις καλύτερος και να ικανοποιήσεις ακόμα και τους πλέον δύσπιστους.
Αυτό πράττουν οι άνθρωποι της Citroen οι οποίοι προχώρησαν σε μία πολύ μεγάλη έρευνα για να μάθουν τι αισθάνονται οι πελάτες για τα αυτοκίνητα και τους αντιπροσώπους της μάρκας.
Έχοντας συγκεντρώσει την άποψη από 400.000 ιδιοκτήτες προερχόμενοι από 57 χώρες του κόσμου έβγαλαν και ασφαλή συμπεράσματα.
Κορυφαίο σε ικανοποιηση το C5 Aircross
Συγκεκριμένα βαθμολόγησαν τους αντιπρόσωπους με βαθμό 4,8 στα 5 ενώ στα προϊόντα της μάρκας έβαλαν βαθμό 4,7 στα 5. Από πλευράς μοντέλων οι πιο ικανοποιημένοι είναι οι ιδιοκτήτες του C5 Aircross και ακολουθούν όσοι έχουν C3 και Berlingo.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα μοντέλα της Citroen πατήστε ΕΔΩ