Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η GTO Engineering συνεχίζει δυναμικά την εξέλιξη του μοναδικού της Squalo το οποίο αναμένεται να είναι Η τροφοδοσία θα γίνεται με παραδοσιακά καρμπιρατέρ!έτοιμο το 2023. Πρόκειται για ένα σπάνιο σπορ αυτοκίνητο, το οποίο έχει τις ρίζες του στη θρυλική Ferrari 250 GTO, ωστόσο δεν χρησιμοποιεί ούτε μια βίδα από το ιταλικό αυτοκίνητο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το καινούριο κομμάτι του παζλ του Squalo είναι ο κινητήρας του, ο οποίος βρίσκεται στη φάση της ολοκλήρωσής του. Πρόκειται για έναν V12 κινητήρα ατμοσφαιρικό, ο οποίος θα έχει 4 εκκεντροφόρους και θα ανεβάζει το στροφόμετρο πάνω από τις 10.000 σ.α.λ. Η απόδοσή του υπολογίζεται κοντά στους 470 ίππους, ενώ το βάρος του είναι 165 κιλά.

Δεν είναι δυνατόν να περάσει απαρατήρητο ένα τέτοιο αυτοκίνητο!

Το βάρος του Squalo αναμένεται κάτω από έναν τόνο!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι άνθρωποι της GTO μελέτησαν προσεκτικά τον γνήσιο κινητήρα της Ferrari και κατάφεραν να μειώσουν το Ο γνήσιος κινητήρας V12 της GTO του 1962 ήταν 176 κιλά!βάρος του V12 των Ιταλών κατά 10 κιλά. Η τροφοδοσία καυσίμου θα γίνεται με παραδοσιακά καρμπιρατέρ και όχι κάποιον σύγχρονο ψεκασμό, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι μηχανικό. Εκεί που θα διαφέρει σημαντικά από τη Ferrari είναι στην κατανομή βάρους, η οποία στο Squalo θα είναι 55/45 εμπρός πίσω, ενώ το βάρος υπολογίζεται κάτω από 1.000 κιλά!

Η GTO Engineering από το 1991 ασχολείται με ανακατασκευές παλιών Ferrari. Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, πως αυτό το Squalo θα είναι αντάξιο του εικονικού 250 GTO της Ferrari του 1960.

Φανταστείτε το σε κόκκινο χρώμα... κόλαση!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Συνάντηση τιτάνων στους δρόμους της Αγγλίας

Η αναγέννηση της Ferrari 250 από την GTO Engineering

Δικαστήριο αναγνώρισε τη Ferrari 250 GTO ως έργο τέχνης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης