Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μία συνέντευξη με τον διευθυντή των περιοδικών «4Τροχοί» και “Auto Bild” Στράτη Χατζηπαναγιώτου, ελάχιστοι θα περίμεναν να την διαβάσουν στο zougla.gr, πόσο δε, να την παρακολουθήσουν σε
Όταν ανέβασα στο FB την φωτογραφία από την συνέντευξη με τον Στράτη Χατζηπαναγιώτου δέχτηκα πάνω από 10 κλήσεις που με ρωτούσαν πως έγινε αυτό…κάμερα. Η πρόταση όμως έγινε, ο «Στρατισίνο» την αποδέχτηκε και η συνάντηση – συνέντευξη πραγματοποιήθηκε τελικά στις εγκαταστάσεις του zougla.gr.

Ο Στράτης Χατζηπαναγιώτου, είναι γνωστός στο ευρύ κοινό από τις συμμετοχές του με κορυφαία αγωνιστικά αυτοκίνητα τις προηγούμενες δεκαετίες, ενώ άλλοι τον γνωρίζουν από τις διευθυντικές θέσεις που κατείχε σε γνωστά έντυπα από το χώρο του αυτοκινήτου.

Βασίλης Σαρημπαλίδης και Στράτης (Στρατισίνο) Χατζηπαναγιώτου στα studio του zougla.gr

Εμπειρία και… αποστάσεις
Με τόσο μεγάλη εμπειρία στο χώρο σίγουρα γνωρίζει πολλά, έχει βιώσει ακόμα περισσότερα, έχει κοντραριστεί με πολύ κόσμο και έχει αφήσει την αίσθηση πως αυτός είναι και κανένας άλλος. Πολλοί
Όταν μιλά στην κάμερα του zougla.gr για τον Κώστα Καββαθά δείχνει τη συγκίνησή του…τον έχουν χαρακτηρίσει ως… διπρόσωπο, άλλοι φοβούνται να τον πλησιάσουν ενώ ακόμα και αυτοί που δεν συμφωνούν μαζί του κρατούν αποστάσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τον καλέσαμε για συνέντευξη και χωρίς να το σκεφτεί δέχτηκε χωρίς δισταγμό. Είναι σίγουρο πως πολλοί τον παρότρυναν να μην… έρθει, ωστόσο ο ίδιος θεώρησε υποχρέωση του να μιλήσει και να δεχτεί ερωτήσεις. Άλλωστε το zougla.gr, το μεγαλύτερο ειδησεογραφικό site στην Ελλάδα και με επισκέψεις στην ενότητα του αυτοκινήτου που ξεπερνούν το 1.5 εκατομμύριο το μήνα, έπρεπε να φιλοξενήσει τις απόψεις του. Θα δείτε πως απάντησε σε όλα, δεν… μάσησε και μίλησε με ονόματα χωρίς να το σκφτεί.


Στράτης Χαζτηπαναγιώτου και Κώστας Καββαθάς. Κάποτε είχαν σχέση πατέρα με γιου, σήμερα δεν μιλιούνται...

ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ «ΣΤΡΑΤΙΣΙΝΟ» (στην παρένθεση ο χρόνος που μπορείτε να παρακολουθήσετε το αντίστοιχο θέμα στο video της συνέντευξης)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
  • Πως ξεκίνησε να τρέχει σε αγώνες και η αντίδραση της… μητέρας του (1:00)
  • Πώς και πότε βγήκε το ψευδώνυμο «Στρατισίνο» (2:00)
  • Η επιρροή του Τάσου Ιαβέρη στην ζωή του (4:00)
  • Ο Άρης Σταθάκης και ο πρώτος του αγώνας με Alfa Sud (5:00)
  • Πως ξεκίνησε να γράφει στο περιοδικό 4 Τροχοί (5:30)
  • Πως έγινε το «πάντρεμα» με τη Nissan (7:30)
  • Η σύγκριση πωλήσεων με το περιοδικό Drive (13:10)
  • Η σχέση του με τον Κώστα Καββαθά, το χρηματιστήριο και το νέο καθεστώς (15:10)
  • Τα δεδουλευμένα που διεκδίκησαν οι συνεργάτες σου (20:20)
  • Η… κόντρα με τον Κώστα Παπατριανταφύλλου… (25:40)
  • Η άποψη του για τα περιοδικά του ειδικού Τύπου (28:50)
  • Τι λέει για το διαδίκτυο, το gocar, το newsauto, κ.ά. (30:20)
  • Ποια ήταν και είναι τα αγαπημένα του αυτοκίνητα (33:00)
  • Τα κριτήρια που πρέπει να έχει για να αγοράσει ο Έλληνας αυτοκίνητο (40:20)
  • Για την βιομηχανία αυτοκινήτου στην Ελλάδα (45:30)
  • Η άποψή του για τα διόδια (48:20)
  • Τι λέει για το ξένο και το ελληνικό COTY (49:20)
  • Αν θεωρεί δύσκολη τη δουλειά του δημοσιογράφου αυτοκινήτου  (55:00)
  • Δημοσιογραφία και εμπορικό κομμάτι. (1:01.00)
  • Για το αν ο δημοσιογράφος πρέπει να είναι και οδηγός αγώνων (1:02:456)
  • Η άποψή τους για τους ελληνικούς αγώνες (1:06.30)
  • Η μεγάλη κόντρα με την Subaru (1:09:00)
  • Τι τον ενοχλεί από το χώρο… (1:10:00)

Αναμνηστική φωτογραφία με την αγωνιστική ομάδα της Nissan Sport Team. Στην φωτογραφία (με τα γένια και το πουκάμισο) αγκαλιά με τον Τάκη Θεοχαράκη... 

ΑΤΑΚΕΣ – ΔΗΛΩΣΕΙΣ

  • Γεννήθηκα μαρσάροντας…
  • Ήμουν φοβητσιάρης….
  • Και εγώ δημιούργημα του Καββαθά είμαι…
  • Κάποιοι σήμερα παρακαλούν να μην πληρώνονται
  • Έπαιρνα 100 δρχ. τη σελίδα
  • Οδηγούσα τα πάντα την εποχή εκείνη…
  • Ήθελα κάποτε να πάω στο Auto Motor & Sport...
  • Οι 4 Τροχοί έκαναν 70άρια (πωλήσεις)…
  • Οι 4 Τροχοί ήταν πάντα πρώτο περιοδικό...
  • Το Car & Driver ήταν το πρώτο περιοδικό με διαφορετική φιλοσοφία
  • Τα περιοδικά σήμερα είναι έγκυρα
  • Ο Καββαθάς ούρλιαζε από το 2009 πως θα υπάρξει χάος
  • Έκλεισε το περιοδικό (4 Τροχοί) αυτός που το ίδρυσε...
  • Ο κ. Φιλιππόπουλος έχει νοικιάσει για 5 χρόνια τον τίτλο 4 Τροχοί...
  • Δεν θα ήταν πιο ωραίο να πει (ο Καββαθάς) γιατί δεν με ξέρει;…
  • Έχουμε πολύ καλούς συνεργάτες – ταλαιπωρημένους που παίρνουν πολύ λίγα χρήματα…
  • Το POWER Techniques πάντα το ζήλευα…
  • Ο Κώστας Παπατριανταφύλλου κάπου χάθηκε με την Cayenne κα το Rolex
  • Έχουν χάσει συνάδερφοί μου χρήματα από τον Παπατριανταφύλλου
  • Τα σέβομαι αλλά δεν τα θεωρώ ανταγωνιστικά (για τα περιοδικά)….
  • Το διαδίκτυο είναι ιερό. Θα μπορούσε να έχει άποψη
  • Μου κάνει ζημιά το διαδίκτυο
  • Μετάνιωσα που πούλησα το Nissan Sunny GTi
  • Θα ήθελα να έχω μία 911. Έχω τρέλα με την 911…
  • Έχω πάει πολύ γρήγορα, φτάνει
  • Η νέα Jaguar (ΧΕ) δεν υπάρχει. Κάθεσαι και την χαζεύεις…
  • Αν δεν ονειρεύεσαι δεν κάνεις γι’ αυτή τη δουλειά
  • Ονειρεύομαι να πάρω μια AMG GT και να πάω με την σύντροφό μου στην Τοσκάνη
  • Θέλω να πάρω μία γεύση από R5. Ελπίζω στον… Αθανασσούλα ή τον Τζαμπάζη
  • Στο ράλι Ακρόπολις νοιώθεις Ελληνάρας..
  • Είμαι φίλαθλος του Παναθηναϊκού και οπαδός του Απόλλωνα
  • Κριτήριο για αγορά αυτοκινήτου πρέπει να είναι η οδηγική συμπεριφορά
  • Είμαι Leon-άκιας
  • Τρελάθηκα με το Peugeot 308. Δεν ήθελα να βγω…
  • Το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο ανάγκη…
  • Να σταματήσει κάποτε το παραμύθι με το diesel
  • Θα αγόραζα βενζίνη (συγκριτικά με το diesel) γιατί ακούει στο γκάζι…
  • Έχω σχέση αίματος με τη Nissan
  • Θεωρώ αστείο για το 2016 να μιλάμε για κλειστό club (για το ελληνικό COTY)…
  • Διαφωνώ κάθετα με την μυστική ψηφοφορία (σχετικά με το ελληνικό COTY)…
  • Τα παιδιά φτύνουν αίμα στους 4 Τροχούς και στο Auto Bild
  • Πήγαμε να χάσουμε έναν συνάδερφο
  • Υπάρχουν αυτοί που δουλεύουν και αυτοί που πουλάνε μούρη και φούμαρα
  • Ο δημοσιογράφος πρέπει να είναι δημοσιογράφος και όχι διαφημιστής
  • Το «»οδηγούμε πρώτοι» είναι παλιά καραμέλα και έχει να κάνει με τον εγωισμό μεταξύ μας…
  • Τον ειδικό Τύπο τον έχω πολύ ψηλά
  • Στο caroto του Νίκου Μαρινόπουλου διαβάζεις, και…
  • Έχει ανθρώπους με 300 ευρώ μπάνερ, αυτοκίνητο για Σαββατοκύριακο και κάνα ταξίδι…
  • Ο Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης δεν έχει τρέξει ποτέ σε αγώνες και είναι οδηγάρα
  • Όποιο τεστ κάνει, γράψει ,συγκρίνει, ο Σωτήρης Τσαντήλης το προσυπογράφω με χίλια..
  • Ο Διονύσης Μπατιστάτος έλεγε πως τα αυτοκίνητα δεν θέλω να τα κρίνουν…
  • Ο Γιάννης Χαρονίδης με πήρε τηλέφωνο και μου είπε, τι μαλακίες γράφεις
  • Οι εταιρείες σου λένε «βάλε πλάτη» και μην τους κάνεις ζημιά…
  • Ο αναγνώστης δεν θέλει πολλά, ναι μεν, αλλά…
  • Δεν πιστεύουν οι εταιρείες στους αγώνες
  • Σαν παράγοντας (στους αγώνες) έχω αποτύχει παταγωδώς
  • Έχω βοηθήσει πολύ τους αγώνες από τους 4 Τροχούς. Πολλοί έχουν ευεργετηθεί από αυτό…
  • Άμα είναι να είναι ο Στράτης (στο COTY) να μην είναι κανένας
  • Δεν έχω με κανέναν κακία. Δεν νοιώθω με κανέναν ανταγωνισμό. Είμαι πολύ χορτάτος...
  • Έχω αδικήσει κόσμο
  • Από το χώρο των αγώνων έχω πίκρα

Παρακολουθήστε την αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησε στο zougla.gr ο Στράτης Χατζηπαναγιώτου γνωστός και ως «Στρατισίνο»

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ

Η αγαπημένη του ομάδα όπως λέει είναι οι συνεργάτες του στα περιοδικά 4 Τροχοί και Auto Bild...
Σ.Χ. = Στράτης Χατζηπαναγιώτου. Πολλοί τον φωνάζουν μόνο με τα αρχικά του...
Έλεγχος με τους συνεργάτες του (σην πίστα των Μεγάρων) πριν πάει το περιοδικό για εκτύπωση...
Ράλι Ακρόπολις το 1989...
Ο Στρατισίνο χαρακτηρίζει τους αγώνες ως 'η ζωή του όλη...'

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης