Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη
Με αφορμή το εμπορικό λανσάρισμα του νέου Espace που πραγματοποιήθηκε πριν από περίπου ένα μήνα, η Renault παρουσίασε τη νέα της υπογραφή «Renault – Passion for life» μαζί και το νέο λογότυπο. Η νέα υπογραφή αντικατοπτρίζει την ανανέωση της σχεδίασης των μοντέλων Renault που ξεκίνησε το 2012 και παράλληλα εκφράζει τη νέα υπόσχεση της μάρκας να κατασκευάζει με πάθος ποιοτικά αυτοκίνητα με ελκυστική σχεδίαση που βελτιώνουν την καθημερινή ζωή.
Έμπνευση για το πρώτο λογότυπο της Renault, πίσω στο 1900 ήταν τα αρχικά των ιδρυτών της, των Louis, Ferdinand και Marcek Renault. Στη συνέχεια το λογότυπό της, υπέστη αρκετές αλλαγές κυρίως τις χρονιές 1906, 1919 και 1923, πάντα ως αποτέλεσμα των συνθηκών της κάθε εποχής. Ήταν το 1925, όταν για πρώτη φορά η γαλλική μάρκα εμφανίζει το διαμάντι στο λογότυπο της το οποίο σηματοδοτεί πλέον από εκεί και πέρα την εξέλιξη της ιστορίας της.