Η μικρή εταιρεία Electrogenic από τη Βρετανία είχε βάλει στόχο να μετατρέψει δυο κλασικά και σπάνια Ο αυθεντικός κινητήρας του Morgan είχε απόδοση 41 ίππουςμοντέλα σε ηλεκτρικά. Πρόκειται για τα Triumph Stag και Morgan 4/4 τα οποία είναι γνήσια, δεν έχει πειραχτεί τίποτα πάνω τους, εκτός φυσικά από τον κινητήρα.

Στην περίπτωση του Triumph οι άνθρωποι της Electrogenic απαλλάχθηκαν από τον V8 κινητήρα των 3.0 λίτρων και στη θέση του τοποθέτησαν έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 110 ίππους και 235 Nm ροπής. Η ισχύς σε σχέση με το αρχικό μοντέλο είναι μειωμένη κατά 40 ίππους, ωστόσο η ροπή παραμένει στα ίδια επίπεδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Triumph Stag του 1976 θα συνεχίσει να προσφέρει στον οδηγό με... ηλεκτρική καρδιά.

Έχουν μείνει απείραχτα το κιβώτιο ταχυτήτων και το διαφορικό

Το κιβώτιο ταχυτήτων παραμένει το ίδιο των τεσσάρων σχέσεων όπως και το διαφορικό. Οι μπαταρίες Το Morgan 4/4 είναι μοντέλο 1957!είναι σχετικά μικρές με χωρητικότητα 37kWh και είναι τοποθετημένες στην περιοχή του κινητήρα, της ρεζέρβας και του ρεζερβουάρ καυσίμου με αυτονομία κοντά στα 240 χιλιόμετρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ίδια τακτική έχει ακολουθηθεί και στο Morgan καθώς στη θέση του τετρακύλινδρου κινητήρα 1.2 λίτρων έχει τοποθετηθεί ο ίδιος ηλεκτροκινητήρας. Και εδώ το κιβώτιο ταχυτήτων και το διαφορετικό παραμένουν τα γνήσια. Η μόνη διαφορά στο Morgan είναι ότι θα έχει διαφορετικές αναρτήσεις και φρένα καθώς η ισχύς είναι μεγαλύτερη σε σχέση με τον βενζινοκινητήρα που ήταν αρχικά εξοπλισμένο.

Στη θέση του κινητήρα έχει τοποθετηθεί το ηλεκτρικό σύνολο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εντυπωσιάζει το νέο ηλεκτρικό μικρό SUV της Audi

Tα στοιχεία που κάνουν τη διαφορά στο νέο ελαστικό Michelin e.PRIMACY

Στο ηλεκτρικό Skoda ENYAQ iV το βραβείο για το καλύτερο design

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης