Του Βασίλη Σαρημπαλίδη
Τα τελευταία χρόνια οι πωλήσεις των SUV έχουν αυξηθεί σημαντικά και πλέον έχουν φτάσει στο σημείο να καταλαμβάνουν σχεδόν το 50% των συνολικών ταξινομήσεων στην Ελλάδα.
Με ένα όχημα ελευθέρου χρόνου μπορείς να κινηθείς σε μέρη που με ένα επιβατικό όχημα είναι δύσκολο να πας καθώς σου προσφέρει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος ενώ η δυνατότητας (όχι σε όλα) επιλογής της τετρακίνησης μεταμορφώνει τις ικανότητες του αυτοκινήτου. Σίγουρα αν υπάρχουν και πιο… προχωρημένα για εκτός δρόμου ελαστικά τότε είναι σίγουρο πως οι επιβάτες θα μπορέσουν να μετακινηθούν σε πιο ψαγμένα και σκληροτράχηλα μέρη.
Για τρελά… γούστα
Εκτός από τα SUV, τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί άνοδος και στις ταξινομήσεις οχημάτων της Τα Pick Up έχουν γίνει πλέον τα πιο… trendy οχήματακατηγορίας Pick Up και ιδίως των διπλοκάμπινων εκδόσεων. Πρόκειται για τα λεγόμενα «αγροτικά» οχήματα, τα οποία τις περισσότερες φορές δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα επιβατικά σε θέματα ποιότητας, πολυτέλεια και συστημάτων ασφαλείας.
Το Nissan Navara N-Guard είναι ένα τρανταχτό παράδειγμα οχήματος που κάνει τα πάντα και ικανοποιεί πολλές… άγριες ορέξεις. Με χώρους για πέντε επιβάτες, άπλετο χώρο στην καρότσα, δερμάτινα καθίσματα, ηλιοροφή, αυτόματο κιβώτιο, 190 ίππους, τετρακίνηση και ένα μηχανικό σύνολο diesel 2.3 λίτρων είναι σίγουρο πως το παιχνίδι αλλά και η εξερεύνηση δεν σταματά ποτέ.
Πας παντού
Εκεί που τα οι οδηγοί των άλλων οχημάτων θα το σκεφτούν, ο οδηγός του Navara του Navara απλά θα Με το Navara έχει δύναμη, δυνατότητες και αν θες τραβάς και… σκάφοςπατήσει το γκάζι καθώς ξέρει πως στα χέρια του έχει ένα όχημα για δύσκολες καταστάσεις. Απότομες καταβάσεις (διαθέτει ειδική ρύθμιση) και αναβάσεις με μεγάλη κλίση, πέρασμα από νερό κ.ά. είναι… ψωμοτύρι για το ιαπωνικό μοντέλο που τις τελευταίες δεκαετίες κάνει θραύση στην ελληνική αγορά.
Όπως θα δείτε και από το σχετικό υλικό που δημοσιεύουμε η επαφή με τις παραλίες και την άμμο είναι κάτι που μπορεί να θεωρηθεί φυσιολογικό. Να σημειώσουμε πως το συγκεκριμένο Navara δεν φορούσε ελαστικά για extreme καταστάσεις, παρ’ όλα αυτά έδειξε πως μπορεί να σε πάει παντού. Να σημειώσουμε πως με το συγκεκριμένο είχαμε τη δυνατότητα να διαμορφώσουμε όπως θέλουν την τετρακίνης, με «αργά» ακόμα και με κλείδωμα διαφορικού για πολύ προχωρημένες καταστάσεις.
Επιπλέον αξίζει να αναφερθούμε και στην μεγάλη ελκτική δύναμη που διαθέτει το Navara καθώς άνετα μπορεί να τραβήξει από μεγάλο σκάφος, Jet Ski μέχρι ένα απλό τρέιλερ, καθώς το βάρος ρυμούλκησης αγγίζει τους 3,5 τόνους. Από εκεί και πέρα το ωφέλιμο φορτίο είναι στα 1.100 κιλά.
Με 190 ίππους
Από πλευράς μηχανικού συνόλου, ο 2.3 diesel αποδίδει 190 ίππους, παράγει 450Nm ροπή ενώ η δύναμη Η έκδοση N-Guard είναι πιο σπορ και δυναμική…μεταφέρεται από μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο.
Να σημειώσουμε πως το 0-100 επιτυγχάνετε σε 11,2 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα (με αυτόματο κιβώτιο). Όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου, με το πόδι αρκετά πιεστικό στο γκάζι, η μέτρηση θα φτάσει τα 10 λίτρα (με αυτόματο κιβώτιο).
Η τιμή του διπλοκάμπινου Nissan Navara ξεκινά από τα 30.940 και της έκδοσης N-Guard από τα 37.040 αντίστοιχα ενώ αξίζει να αναφερθούμε και στα πέντε χρόνια εργοστασιακής εγγύησης ή 160.000 χλμ.
Για να δείτε αναλυτικά όλες τις εκδόσεις του Nissan Navara πατήστε ΕΔΩ