Η Mercedes ανακοίνωσε επίσημα πλέον τη δομή του νέου κορυφαίου της C63 το οποίο θα είναι τελικά Plug-Πιο γρήγορο αλλά και πιο βαρύ το νέο AMG C63In υβριδικό. Η AMG θα αναλάβει να εξελίξει ένα από τα πλέον ραφιναρισμένα μοντέλα της γερμανικής φίρμας αποτινάσσοντας πλέον τον μεγάλο V8 κινητήρα, τοποθετώντας στη θέση του ένα μεγάλο σύστημα ηλεκτροκίνησης.
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα είναι τετρακύλινδρος τούρμπο 2.0 λίτρων ο οποίος θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα με τη συνολική απόδοση να φτάνει τους 600 ίππους. Η κίνηση θα μεταφέρεται στους 4 τροχούς, θα είναι λίγο πιο βαρύ από τον προκάτοχό του, αλλά σίγουρα θα είναι ένα πολύ, πολύ γρήγορο C-Class!
Υβριδικό Plug-In με 800+ ίππους!
Η Mercedes πάντως δε σταματάει εδώ. Το σύστημα E Performance που παρουσίασε συνδυάζει σύστημα μετάδοσης 2 σχέσεων, ένα ηλεκτρικό μοτέρ 205 ίππων, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό στον πίσω άξονα και όλα αυτά σε μία κόμπακτ συσκευασία. Αυτό το σύστημα μπορεί να γίνει συμβατό με έναν 4λιτρο V8 κινητήρα δύο τούρμπο και το σύνολο θα αποδίδει πάνω από 800 ίππους. Αναμένεται να τοποθετηθεί στην AMG GT73, ένα τετράθυρο αυτοκίνητο απίθανων επιδόσεων.
Η AMG μέσα στο 2021 θα παρουσιάσει το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο
Η Mercedes δε σταματάει ούτε εδώ. Για το 2021, εκτός από τα παραπάνω θα παρουσιάσει μέσω της AMG το Το ηλεκτρικό AMG θα είναι βασισμένο στο EQSπρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της οικογένειας. Θα είναι βασισμένο στην EQS με σαφώς περισσότερη ισχύ, πιο πλούσιο εξοπλισμό, καλύτερες αναρτήσεις και φρένα. Η τεχνολογία της απόκρισης στο γκάζι θα προέρχεται από τη Formula 1, το ίδιο και οι μπαταρίες οι οποίες ζυγίζουν μόλις 89 κιλά. Στην περίπτωση των υβριδικών plug-in θα είναι ικανές να κινήσουν αυτούσια το αυτοκίνητο μέχρι τα 120Km/h, ενώ η χωρητικότητά τους αγγίζει τα 6,1KWh.
Μέσα στο 2021 λοιπόν αναμένεται να δούμε τα τρία αυτά μοντέλα από την AMG, δύο υβριδικά Plug-In-Hybrid και ένα πλήρως ηλεκτρικό!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Hamilton παρουσιάζει το Project One της Mercedes AMG