Τα ξαφνικά γεγονότα των τελευταίων ημερών έχουν αλλάξει την καθημερινότητά αλλά και τον σχεδιασμό που ο καθένας από εμάς είχε κάνει.
Μέσα σε όλα αυτά συμπεριλαμβάνεται και η αγορά αυτοκινήτου η οποία πλήττεται και θα πληγεί ακόμα περισσότερο όσο παραμένει αυτή η πρωτόγνωρη παγκόσμια κατάσταση.
Πανωλεθρία στην αγορά…
Χωρίς να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, αυτή τη στιγμή και ιδίως από αύριο η αγορά μηδενίζει στον τομέα των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων. Τα εμπορικά καταστήματα κλείνουν άρα δεν θα λειτουργούν Ο κλάδος έχει πληγεί ανεπανόρθωτα και από τώρα πρέπει να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που θα προκύψει…οι αντιπροσωπείες και πολύ απλά δεν θα γίνονται καινούργιες παραγγελίες.
Αν και οι προτεραιότητες αυτή τη στιγμή είναι άλλες θα πρέπει η Κυβέρνηση να σκύψει σύντομα πάνω από το τεράστιο πρόβλημα που θα δημιουργηθεί σε χιλιάδες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο κλάδο. Να θυμίσουμε πως ο κλάδος του αυτοκινήτου έχει πληγεί σε μεγάλο βαθμό τα προηγούμενα χρόνια και χιλιάδες εργαζόμενοι έμειναν ξαφνικά στο δρόμο.
Σύμφωνα λοιπόν με το ρεπορτάζ και τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το zougla.gr η αγορά από την Δευτέρα 16 Μαρτίου έπαθε πανωλεθρία. Μέχρι τις 13 Μαρτίου οι ταξινομήσεις έδειχναν ότι διατηρούσαν μία ισορροπία, ωστόσο από την Δευτέρα τα δεδομένα άλλαξαν. Οι 300 σχεδόν καθημερινές ταξινομήσεις των τελευταίων ημερών έγιναν 51, μεταξύ αυτών μόλις 27 οι περιπτώσεις που αφορούσαν ιδιώτες.
Παμε για πτώση άνω του 70%
Σε απόλυτους αριθμούς τον Μάρτιο του 2019 οι ταξινομήσεις έφτασαν τις 11.113 μονάδες ενώ μέχρι την Το πρόβλημα είναι πως κανείς δεν ξέρει πότε είναι το… αύριο Δευτέρα 16 Μαρτίου οι αντίστοιχες ήταν 2.553 (3.144 το 2018 και 3.163 το 2019 γα την συγκεκριμένη χρονική περίοδο).
Το ποσοστό πτώσης μόνο για τον Μάρτιο θα ξεπεράσει το 70% και αυτό που προβληματίζει είναι το πώς και πότε θα μπορέσει και πάλι η αγορά να λειτουργήσει.
Προς το παρόν απάντηση δεν υπάρχει καθώς μιλάμε για ένα παγκόσμιο φαινόμενο που κανείς δεν είχε προβλέψει αλλά και ούτε μπορούσε καν να φανταστεί.