Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη
Η εξυπηρέτηση πελατών είναι το Α και το Ω για μία εταιρεία και πολλές φορές το στοιχείο αυτό παίζει καθοριστικό ρόλο στο όνομα που «χτίζει». Πολύ σημαντική, ήταν και η διάκριση με το χρυσό βραβείο H Kosmocar απέδειξε πως τον πρώτο ρόλο στις πωλήσεις έχει ο πελάτης που απέσπασε πρόσφατα η Kosmocar Audi, σττο πλαίσιο των Sales Excellence Awards 2015 που διοργανώνει το ινστιτούτο πωλήσεων Ελλάδος.
Συγκεκριμένα, η εισαγωγική εταιρεία των αυτοκινήτων Audi και μέσω το Δημήτρη Καββούρη, διευθυντή πωλήσεων και marketing, παρέλαβε το βαρύτιμο τρόπαιο που δείχνει και την δουλειά που γίνεται στην εξυπηρέτηση του πελάτη, στις πωλήσεις, στην κατηγορία καινοτομία στις πωλήσεις και στην πελατοκεντρικότητα.
Τρίτη στην Ευρώπη
Να σημειώσουμε πως στην τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών παρευρέθηκαν πάνω από 500 υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς από τις μεγαλύτερες εταιρείες όλων των επιχειρηματικών κλάδων στην Ελλάδα. Σε αυτήν παρουσιάστηκαν και βραβεύθηκαν οι πρακτικές και οι εταιρείες εκείνες που διακρίθηκαν στις διαφορετικές κατηγορίες των βραβείων.
Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο που αφορά την Kosmocar αλλά και την αντίστοιχη θέση της στην Ευρώπη είναι η τελευταία έρευνα ικανοποίησης πελατών που διεξάγει η ίδια η κατασκευάστρια εταιρία AUDI A.G. Σύμφωνα με την σχετική λίστα, η ελληνική εταιρεία καταλαμβάνει την 3η θέση ανάμεσα σε 25 χώρες της Ευρώπης, που δείχνει πως τίποτα δεν είναι τυχαίο…