Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Η Seat είναι μία μάρκα που έχει ξεκινήσει την αντεπίθεση της στο παγκόσμιο χρηματιστήριο του αυτοκινήτου. Αυτό αποτυπώνεται από τις πωλήσεις της, οι οποίες το 2014 σημείωσαν αύξηση συγκριτικά με το 2013 σε ποσοστό 10%, ενώ σε απόλυτο αριθμό κατάφεραν να αγγίξουν τις 390.500 μονάδες.

Το μοντέλο με την μεγαλύτερη απήχηση ήταν το Leon το οποίο δείχνει την δυναμική του, κάτι που μπορεί ο καθένας να καταλάβει βλέποντας ή οδηγώντας την τελευταία γενιά. Συνολικά την περασμένη χρονιά πουλήθηκαν 154.000 νέα Seat Leon, καθιστώντας το έτσι ως το best-seller μοντέλο της μάρκας που ξεπέρασε για πρώτη φορά το Ibiza. Η ανάπτυξη της οικογένειας Leon οδήγησε το 2014 σε αυτή την άνοδο με το ST (station wagon) να σημειώνει πωλήσεις 47.000 μονάδων και να δείχνει πως όσο περισσότερες είναι οι προτάσεις για ένα μοντέλο τόσο καλύτερα θα πάει.

Στην Ελλάδα το Leon κατάφερε να πουλήσει την περασμένη χρονιά (2014) 466 μονάδες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαβάστε επίσης: Seat Leon Cupra 280: Ζητείται αντίπαλος

H έκδοση ST έδωσε μεγάλη ώθηση στις πωλήσεις της οικογένειας Leon
Το Seat Leon είναι διαθέσιμο και στην κορυφαία έκδοση Cupra με τους 280 ίππους...
Το εσωτερικό του Seat Leon

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης