Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με θετικό πρόσημο κινήθηκε η αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων τον Φεβρουάριο συγκριτικά με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα.

Οι ταξινομήσεις άγγιξαν τις 7.938 μονάδες (από 7.561) και κράτησαν ζωντανή την αγορά σε μία δύσκολη χρονική περίοδο.

Η Toyota βρέθηκε στην πρώτη θέση των πωλήσεων. (στη φωτό το Corolla hatchback)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Toyota και Peugeot το 1-2

Στην πρώτη θέση των πωλήσεων βρέθηκε η Toyota και ακολούθησε η Peugeot. Το… βάθρο συμπλήρωσε η VW ενώ τη δυναμική τους έδειξαν τόσο η Citroen όσο και η Hyundai που βρέθηκαν στις θέσεις 4 και 5.

Ακολούθησαν Opel, Nissan, Fiat και Suzuki, με την BMW να συμπληρώνει τη δεκάδα και να γίνεται η πρώτη premium μάρκα για τον Φεβρουάριο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Peugeot συνεχίζει την δυναμική της πορεία στην ελληνική αγορά. (στη φωτό το 2008)

Ταξινομήσεις… Porsche

Από τα αξιοσημείωτα, είναι οι 9 ταξινομήσεις της Porsche και οι μόλις… δύο της Smart, η οποία πλέον διαθέτει ηλεκτρικά μοντέλα.

1.    Toyota 969
2.    Peugeot 892
3.    VW 777
4.    Citroen 560
5.    Hyundai 545
6.    Opel 450
7.    Nissan 448
8.    Fiat 413
9.    Suzuki 381
10.    BMW 318
11.    Mercedes 289
12.    Skoda 258
13.    Renault 242
14.    Kia 217
15.    Ford 214
16.    Audi 191
17.    Seat 190
18.    Dacia 131
19.    Mini 122
20.    Volvo 102
21.    Jeep 76
22.    Mitsubishi 40
23.    Honda 31
24.    Land Rover 18
25.    Alfa Romeo 18
26.    Mazda 10
27.    Porsche 9
28.    Lexus 8
29.    Jaguar 7
30.    Abarth 6
31.    Subaru 3
32.    Smart 2
33.    Chevrolet 1

 

 

H Citroen ανεβαίνει συνεχώς στη σχετική λίστα. (στη φωτό το C5 Aircross)

 

H Hyundai συμπλήρωσε την πεντάδα των πρώτων (στη φωτό το i30N)

 

H Nissan διατηρεί τη δυναμική της στην ελληνική αγορά (στη φωτό το Juke)

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης