Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

     


Τον τελευταίο καιρό συμβαίνουν πολλά τραγελαφικά πράγματα που ούτε καν θα μπορούσαμε να φανταστούμε για τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό. Να θυμίσουμε την πρόσφατη καθαίρεση του ΔΣ της ΟΜΑΕ από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού αλλά και τις… πληρωμές κινητών τηλεφώνων σε τρίτους με χρέωση της ομοσπονδίας.

Πλέον το πρόβλημα μεταφέρεται σε θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας και συγκεκριμένα του ονόματος «Ράλι Ακρόπολις». Το συγκεκριμένο αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της ΕΛΠΑ από το 1951 και αυτός είναι ο λόγος που η ΕΛΠΑ εξέδωσε ανακοίνωση με υπογραφή του προέδρου ΔΣ ειδικού σκοπού Άγγελου Μπαβέλα θέλοντας να κάνει στον κόσμο γνωστό πως η ιστορική λέσχη ΕΛΠΑ δεν έχει εκχωρήσει τον τίτλο στην Ομοσπονδία.

Σε κανένα διεθνές ημερολόγιο…

Η τελευταία, κάνοντας σύμφωνα με τα γραφόμενα της ΕΛΠΑ, κλοπή πνευματικής  ιδιοκτησίας, ανακοίνωσε το επίσημο πρόγραμμα του Ράλι Χώματος 2020, με το Ράλι Ακρόπολις να αποτελεί τον τρίτο γύρο του θεσμού.

Όσοι διαχειρίστηκαν το Ακρόπολις τα τελευταία χρόνια πήγαν στον πάτο. Μήπως υπάρχει και πιο… κάτω;Να σημειώσουμε πως το «Ακρόπολις» τα τελευταία χρόνια έχει βγει εκτός από όλες τις μεγάλες διοργανώσεις, καθώς δεν προσμετρά στο WRC (Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι) ούτε καν στο ERC (Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι) αφού η ΟΜΑΕ δεν έδειξε ότι είναι ικανή να διαχειριστεί αυτό το τεράστιο περιουσιακό στοιχείο της χώρα μας.

Έτσι θέλοντας να καλύψει τις αδυναμίες, τα προβλήματα αλλά και να ρίξει στάχτη στα μάτια των φιλάθλων που δεν ασχολούνται «εκ των έσω» ανακοίνωσε αγώνα, απλά και μόνο για να εμφανίζεται το όνομα Ακρόπολις σε κάποιο… πρόγραμμα.

Οι εξελίξεις στο ελληνικό motorsport είναι πραγματικά… απίστευτες και είναι ξεκάθαρο πως τα πράγματα έχουν αρχίσει να ξεφεύγουν.