Του Βασίλη Σαρημπαλίδη
Ένα πολυτελές SUV που σίγουρα θα μας απασχολήσει στο μέλλον είναι η 3η γενιά του VW Touareg. Η 3η γενιά του VW Touareg ήρθε στην Ελλάδα, τη βρήκαμε και σας τη δείχνουμε…Πρόκειται για ένα όχημα ελευθέρου χρόνου που στην Ελλάδα – παλαιότερα κυρίως και πριν την κρίση – είχε μεγάλη απήχηση στο αγοραστικό κοινό.
Πλέον έφτασε η ώρα να μπει και αυτό στην αγορά και να κερδίσει το μερίδιο που του αναλογεί ακόμα και στην Ελλάδα. Ήδη τα πρώτα ολοκαίνουργια Touareg βρίσκονται στη χώρα μας και λίγο πριν κάνουν την εμφάνισή τους στις αντιπροσωπείες βρήκαμε ένα από τα πρώτα στα logistics της εισαγωγικής εταιρείας και σας το παρουσιάζουμε.
Δείτε ένα από τα πρώτα VW Touareg 3ης γενιάς που ήρθαν στην ελλάδα
Σπορ και πολυτελές
Το συγκεκριμένο ήταν σε μαύρο μεταλλικό χρώμα που έδειχνε να ταιριάζει… γάντι στο επιβλητικό SUV. To βλέπεις και σε μαγνητίζει…Εξωτερικά ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική τάση της VW, που είδαμε πέρυσι στο Arteon ενώ στην καμπίνα των επιβατών η πολυτέλεια έχει χτυπήσει… κόκκινο.
Εδώ είναι που αναρωτιέται κανείς πώς μπορεί να είναι ένα premium μοντέλο καθώς στο νέο Touareg η ποιότητα και ο εξοπλισμός βρίσκονται σε κορυφαίο επίπεδο.
Άπλετοι χώροι
Η 3η γενιά βασίζεται σε μία νέα πλατφόρμα του ομίλου, πάνω στην οποία «πατούν» μοντέλα όπως Audi Tην ίδια πλατφόρμα χρησιμοποιούν, Audi Q7, Bentley Bentayga, Lamborghini Urus και Porsche Cayenne…Q7, Bentley Bentayga, Lamborghini Urus και Porsche Cayenne. Από αυτό και μόνο μπορεί ο καθένας να καταλάβει και το επίπεδο του γερμανικού μοντέλου, το μήκος του οποίου αγγίζει τα 4,87 μέτρα.
Τα μέτρα αυτά χαρίζουν άπλετους χώρους στην καμπίνα των επιβατών που θα νοιώσουν βασιλιάδες ενώ αξιοσημείωτος είναι και ο αποθηκευτικός χώρους του πορτ μπαγκάζ που φτάνει τα 810 λίτρα!
Εσωτερικά αυτό που βγάζει μάτι, είναι οι ψηφιακές οθόνες, μία πίσω από το τιμόνι και μία δεύτερη πολύ μεγάλη στην κεντρική κονσόλα που προσφέρει αμέτρητες πληροφορίες και ψυχαγωγία στους επιβάτες.
Με τι κινητήρα έρχεται
Κάτω από το καπό του συγκεκριμένου Touareg βρισκόταν ένας κινητήρας V6 χωρητικότητας 3.0 λίτρων με απόδοση 286 ίππους.
Αυτός θα είναι και ο κινητήρας που θα δούμε αρχικά στην Ελλάδα καθώς στην πορεία θα προστεθούν και άλλα μηχανικά σύνολα, τόσο μικρότερα όσο και… μεγαλύτερα.
Τιμή από 78.000 ευρώ
Αυτό που έχει ενδιαφέρον στη νέα γενιά είναι το σύστημα τετρακίνησης με την ενεργή τετραδιεύθυνση, Η τετρακίνηση είναι εξλιγμένη και προσαρμόζεται ανάλογα με τις συνθήκες…όπου οι πίσω τροχοί ανάλογα με τις συνθήκες στρίβουν και αυτοί.
Η επιλογή της γίνεται ηλεκτρονικά από έναν περιστροφικό διακόπτη ενώ υπάρχει και η δυνατότητα «κλειδώματος» του διαφορικού.
Ο επίσημος τιμοκατάλογος ακόμα δεν έχει βγει στο φως της δημοσιότητας, ωστόσο οι πληροφορίες θέλουν την αρχική τιμή να ξεκινά από τα 78.000 ευρώ.