Η κροατική εταιρεία Rimac έχει μπει δυναμικά στον κόσμο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιδόσεων και ήδη μας έχει προσφέρει την καταπληκτική Nevera με τους 1.900+ ίππους.  Πέρυσι η εταιρεία αναδιαρθρώθηκε σημαντικά καθώς η Volkswagen απέκτησε μέρος της εταιρείας με στόχο να συνεργαστούν στα μελλοντικά μοντέλα της Bugatii. Η νέα φίρμα που γεννήθηκε ονομάστηκε Bugatti-Rimac με την Rimac να διατηρεί το 55% των μετοχών και την Porsche να έχει το 45% των μετοχών.

Στα σχέδια της Bugatti-Rimac υπάρχουν πολλά εντυπωσιακά ηλεκτρικά supercars, αλλά όπως αποκάλυψε ο Πρόεδρος της εταιρείας Mate Rimac θα συνεχίσει να δουλεύει και πάνω σε μοντέλα με θερμικούς κινητήρες. Η Rimac έχει αρχίσει να δουλεύει πάνω σε ένα νέο μοντέλο το οποίο προορίζεται να αντικαταστήσει το κορυφαίο Chiron. Αυτό σημαίνει ότι ο θρυλικός κινητήρας W16 της Bugatti θα συνεχίσει να δίνει ζωή σε κορυφαία σπορ μοντέλα όπως άλλωστε επιθυμούσε διακαώς ο προηγούμενος Πρόεδρος της Bugatti, Stephan Winkelmann.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα ηλεκτρικό supercar δίπλα σε ένα θρυλικό supercar με κινητήρα W16.

Ο ίδιος ο Mate Rimac πιστεύει ότι η φίρμα δεν πρέπει να μείνει μόνο στην ηλεκτροκίνηση: “Δεν θέλω να μιλήσω πολύ για τα μελλοντικά μας σχέδια, αλλά είμαι σίγουρος ότι είναι εντυπωσιακά. Θα εκπλαγείτε με τα χαρακτηριστικά στα αυτοκίνητά μας, τα οποία δεν έχετε δει σε άλλα αυτοκίνητα και πιέζουμε επίσης και στους θερμικούς κινητήρες. Υπάρχει μέλλον στους κινητήρες εσωτερικής καύσης για την Bugatti”.

Εκείνο που μπορούμε με ασφάλεια να εικάσουμε για το επόμενο μοντέλο της Bugatti είναι ότι θα είναι εξοπλισμένο με τον W16 κινητήρα των 8.0 λίτρων. Σύμφωνα με την Bugatti είναι πολύ πιθανό να συνοδεύεται με ένα ηλεκτρικό σύστημα δημιουργώντας ένα υβριδικό σύνολο προηγμένης τεχνολογίας. Αν όντως επαληθευτεί αυτό το σενάριο τότε θα έχουμε το επόμενο βήμα της Bugatti πριν παρουσιαστεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βίντεο με την ανακοίνωση Rimac-Bugatti.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης