Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην εποχή της ψηφιακής τεχνολογίας το μεγαλύτερο ποσοστό της ενημέρωσης γίνεται από το διαδίκτυο.

Τα social media έχουν εισβάλει στην καθημερινότητά μας και όλες οι εταιρείες αυτοκινήτου τα χρησιμοποιούν για να αποκαλύπτουν νέα μοντέλα, ειδήσεις τεχνολογίες κ.ά.

Το κανάλι της Ford έχει τους περισσότερους ακόλουθους στο YouTube...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εργαλείο ενημέρωσης

Το YouTube είναι η μεγαλύτερη διαδικτυακή πλατφόρμα video στον πλανήτη. Καθημερινά ανεβαίνουν στον Πολλές εταιρείες επιλέγουν το YouTube ακόμα και για παγκόσμιες παρουσιάσεις νέων μοντέλων…«αέρα» εκατομμύρια video, κάτι που δεν μπορούν να παραλείψουν και οι αυτοκινητοβιομηχανίες που διαθέτουν τα δικά τους επίσημα κανάλια ενημέρωσης. Όπως αποδεικνύεται οι πιο δραστήριες έχουν απήχηση και σημαντικό ρόλο παίζει το ύφος των videos που ανεβάζουν και αναζητούν οι χρήστες.

Κορυφαίες παραγωγές, εκατομμύρια επισκέψεις και θεάσεις και μία ακόμα… μάχη στο κυνήγι της πρώτης θέσης αλλά και της άμεσης ενημέρωσης. Μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός πως αρκετές εταιρείες επιλέγουν πλέον το YouTube για να αποκαλύψουν επίσημα καινούρια μοντέλα αλλά και για να κάνουν γνωστές πολύ σημαντικές ειδήσεις από τον χώρο του αυτοκινήτου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το κανάλι της Lamborghini είναι πολύ ενεργό και η απήχηση στον κόσμο φαίνεται από τον αριθμό των subscribers που ξεπερνούν το 1.3 εκατ.

Ford, Lamborghini και Tesla

Όπως θα δείτε και στη σχετική λίστα που φτιάξαμε αναζητώντας τα επίσημα κανάλια των εταιρειών στο Μόλις 5 εταιρείες ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο ακόλουθους…YouTube, πρωταθλήτρια και με διαφορά είναι η Ford, που είναι και η μοναδική με περισσότερους από δύο εκατομμύρια subscribers.

Ακολουθεί η Lamborghini και τρίτη είναι η Tesla που δείχνει ότι έχει μεγάλη επιρροή στον κόσμο. Οι μάρκες Mercedes και BMW είναι αυτές που ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο ακόλουθους, ενώ πιο πίσω βρίσκονται τρεις ποθητές μάρκες όπως Porsche, Ferrari και Bugatti.

Να σημειώσουμε πως στη σχετική λίστα η Audi βρίσκεται αρκετά χαμηλά και αυτό διότι το παγκόσμιο κανάλι της δεν έχει την απήχηση που έχει το γερμανικό (που φτάνει τις 570.000). Επίσης η Hyundai στο αντίστοιχο παγκόσμιο κανάλι της δεν ανακοινώνει τους subscribers.

 

Η Tesla μπορεί να είναι... καινούργια αλλά η απήχηση που έχει στο κοινό είναι τεράστισ

 

Εγγεγραμένοι σε κανάλια Αυτοκινητοβιομηχανιών – YouTube (subscribers)

  1. Ford 2.050.000
  2. Lamborghini 1.310.000
  3. Tesla 1.240.000
  4. Mercedes 1.200.000
  5. BMW 1.020.000
  6. Porsche 858.000
  7. Ferrari 732.000
  8. Bugatti 645.000
  9. Chevrolet 645.000
  10. Land Rover 436.000
  11. Honda 430.000
  12. Koenigsegg 353.000
  13. Subaru 329.000
  14. Rolls Royce 257.000
  15. Dodge 219.000
  16. McLaren 217.000
  17. Jaguar 211.000
  18. Jeep 186.000
  19. Aston Martin 185.000
  20. Volkswagen 176.000
  21. Lincoln 171.000
  22. Cadillac 155.000
  23. Volvo 149.000
  24. Lexus 148.000
  25. Bentley 133.000
  26. Maserati 113.000
  27. Alfa Romeo 110.000
  28. Toyota 103.000
  29. Nissan 102.000
  30. Pagani 88.300
  31. Mazda 75.300
  32. Peuget 71.600
  33. Renault 62.700
  34. Skoda 62.100
  35. Suzuki 56.700
  36. Chrysler 55.200
  37. Opel 49.200
  38. Smart 44.500
  39. Fiat 44.400
  40. Audi 37.200
  41. Citroen 24.500
  42. Mitsubishi 18.700
  43. Lotus 15.000
  44. Infiniti 11.100
  45. DS Automobiles 5.180

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης