Πάει, χάλασε ο κόσμος! Αυτή η πανέμορφη Porsche 911, την οποία ο καθένας από εμάς θα ήθελε να έχει στο Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, παρακαλώ!γκαράζ του, έγινε ηλεκτρική! Η βρετανική φίρμα Everrati αποφάσισε να αφαιρέσει την «καρδιά» της εικονικής Carrera και να τη μετατρέψει από ένα θορυβώδες αγρίμι σε ένα ήσυχο τετράτροχο με περιβαλλοντικές ανησυχίες.

Δεν είναι όμως τα πράγματα τόσο ήρεμα όσο θα φανταζόταν κάποιος. Η Everrati δεν… ντρόπιασε την καταπληκτική 911 και ουσιαστικά τη μετέτρεψε σε ένα πανίσχυρο όπλο διπλασιάζοντας σχεδόν την ισχύ της. Στη θέση, λοιπόν, του boxer 6κύλινδρου κινητήρα απόδοσης 250 ίππων τοποθέτησε έναν θηριώδη ηλεκτροκινητήρα με απόδοση πάνω από 500 ίππους και 500Nm ροπής! Η εταιρεία από την Οξφόρδη αναφέρει πως τα 0-100Km/h έρχονται σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η συγκεκριμένη Carrera 4 είναι από τη γενιά 964 του 1989.

Με σύστημα ανάκτησης ενέργειας στα φρένα της Brembo

Οι μπαταρίες έχουν αυτονομία 240 χιλιόμετρα, ενώ η φόρτισή τους με ταχυφορτιστή 50kWh θα γίνεται σε Η γνήσια Carrera 4 έκανε τα 0-100Km/h σε 5,7 δευτερόλεπτα.μόλις μία ώρα από το 10% στο 100%. Στα φρένα έχει τοποθετηθεί σύστημα ανάκτησης ενέργειας με μεγαλύτερους δίσκους και δαγκάνες της Brembo, ενώ οι τροχοί είναι 17 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω. Στις αναρτήσεις η εταιρεία προσφέρει δύο επιλογές με μια στάνταρ έκδοση και μια ρυθμιζόμενη για να μπορεί ο οδηγός να το φέρει στα μέτρα του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εξωτερικά, το Porsche της Everrati μπορεί να φαίνεται ίδιος με το γνήσιο, ωστόσο έχει αλλάξει εντελώς το κουστούμι του. Η χρήση carbon είναι εκτεταμένη κάτι που έχει ρίξει το βάρος σε σχέση με το γνήσιο μοντέλο, έστω και λίγο. Στο εσωτερικό έχουμε αρκετές αλλαγές με πολυτελέστατα καθίσματα, σύστημα infotainment και διακόπτες εμπνευσμένους από τα ηλεκτρικά μοντέλα της Porsche. Αυτή η υπέροχη 911 κοστίζει μόλις (!) 290.000€ και θα κατασκευαστεί για εσάς μόνο αν την παραγγείλετε.

Τα όργανα έχουν μείνει ίδια, ωστόσο οι ενδείξεις πλέον είναι διαφορετικές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τι ντροπή!

Ο Walter Rohrl συναντά ξανά την Porsche 924 Carrera GTS

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης