Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     


Μία διάκριση – άνοδο, που θα ήθελε να έχει κάθε εταιρεία απέσπασε πρόσφατα η Nissan και αφορά την ανάπτυξη που έχει σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές. Συγκεκριμένα και σύμφωνα με την Interbrand, τον παγκόσμιο ηγέτη στην αξιολόγηση εταιρικών σημάτων, η ιαπωνική φίρμα αποτελεί ένα από τα πιο H Nissan είχε το μεγαλύτερο ποσοστό ανόδου (19%) συγκριτικά με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίεςπολύτιμα brands για το 2015.

Στην ετήσια έκθεση Best Global Brands, η Nissan κατετάγη στην 49η  θέση για το 2015, έναντι της 56ης του 2014  και της  90ης του 2011, ενώ αποτιμάται (ως μάρκα) στα 9.08 δισεκατομμύρια δολάρια.  Μεταξύ άλλων, η συγκεκριμένη έκθεση της Interbrand  επιβραβεύει τη μάρκα για την αξιοποίηση μοναδικών ευκαιριών, όπως αυτής της χορηγικής συμφωνίας με το UEFA Champions League. Επιπλέον αναφορά γίνεται και στην παροχή εξατομικευμένων προϊόντων και υπηρεσιών προς τους πελάτες της, όπως το Nissan Design Studio.

Tι… μετράει
Η μεθοδολογία της Interbrand εστιάζει στις εν εξελίξει επενδύσεις και στη διαχείριση του brand ως μέρος του ενεργητικού της φίρμας, λαμβάνοντας υπόψη τις οικονομικές επιδόσεις, την βαρύτητα της μάρκας στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς από τον καταναλωτή, καθώς και τη δύναμη του brand στον παγκόσμιο επιχειρηματικό χάρτη.

Για την ιστορία στην πρώτη θέση βρίσκεται η Apple και ακολουθούν, Google και Coca Cola.