Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Όπως είναι εδώ και καιρό γνωστό η Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον Ιούλιο του 2021 είχε ανακοινώσει πως το Θα ακολουθήσουν και άλλες χώρες το παράδειγμα της Ιταλίας.σύνολο των αυτοκινήτων που θα πωλούνται από το 2035 και έπειτα θα είναι αποκλειστικά και μόνο μηδενικών ρύπων. Αυτό ισχύει για αυτοκίνητα και μικρά φορτηγά, ενώ υπό συζήτηση είναι ακόμα τα μεγάλα φορτηγά και οι μοτοσικλέτες.
Η Ιταλία είναι μια από τις χώρες που συμφώνησαν με το συγκεκριμένο μέτρο, ωστόσο η κυβέρνηση της γειτονικής χώρας έχει μια σοβαρή σπαζοκεφαλιά να λύσει – αυτή των supercars. Μέχρι το τέλος του Σεπτέμβρη η ιταλική κυβέρνηση έχει ανακοινώσει πως θα παρουσιάσει το πλάνο της όσον αφορά τα ηλεκτρικά οχήματα, αλλά μέσα σε αυτό το πλάνο υπάρχει και μια εξαίρεση.
Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου θα ανακοινώσει η ιταλική κυβέρνηση το πλάνο ηλεκτρικών οχημάτων
Σύμφωνα με τον υπουργό οικολογικής μεταμόρφωσης της Ιταλίας Roberto Cingolani, η κυβέρνηση έχει Ο Roberto Cingolani είναι πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος της Ferrari!καταθέσει πρόταση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή με την οποία ζητάει να εξαιρεθούν οι κατασκευαστές supercars της Ιταλίας από το μέτρο μηδενικών ρύπων.
Οι Ιταλοί έχουν ως βασικό επιχείρημα ότι οι πωλήσεις αυτών των εταιριών είναι ελάχιστες σε σχέση με τις υπόλοιπες εταιρίες με αποτέλεσμα να μην επηρεάζεται η κλιματική αλλαγή από αυτό το μικρό ποσοστό αυτοκινήτων. Το δύσκολο στη συγκεκριμένη υπόθεση είναι τι θα γίνει αν όντως η Ε.Ε. δεχτεί να εξαιρέσει τις ιταλικές μάρκες supercars από το μέτρο. Κυρίως, πως θα αντιδράσουν οι άλλες κατασκευάστριες εταιρίες αυτοκινήτων επιδόσεων που όπως είναι φυσιολογικό θα ζητήσουν και εκείνες εξαίρεση από το μέτρο.
Η υπόθεση έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα εξελιχθεί, αν και είναι πολύ δύσκολο να υπάρξει τελικά εξαίρεση σε αυτές τις εταιρίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νοίκιασε τη Lamborghini για μία μέρα και την τράκαρε!