Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Τις τελευταίες ημέρες προσπαθούν οι μισοί Έλληνες να πείσουν τους… άλλους μισούς για το αν είναι σωστό να ψηφίσουν ΝΑΙ ή ΌΧΙ. Αυτό που σαφώς όλοι έχουν ξεχάσει είναι για το αν η χώρα μας μπορεί Το ελληνικό αυτοκίνητο πρέπει να περάσει στην παραγωγή πάση θυσία να παράγει προϊόντα ή να δημιουργήσει βαριά βιομηχανία και να πάει μπροστά.

Δυστυχώς τις τελευταίες δεκαετίες τα πάντα βρίσκονται στον «πάγο» και όσοι ονειρεύονται θέλοντας να δημιουργήσουν κάτι διαφορετικό, κάτι που θα είναι ελληνικό, θεωρούνται ακόμα και… τρελοί.

Αυτή δεν είναι μία θεωρία αλλά η πραγματική άποψη που έχουν οι περισσότεροι δυστυχώς, Έλληνες. Ένα επίσης σημαντικό στοιχείο είναι και οι… τρικλοποδιές που δέχονται οι ονειροπόλοι επιχειρηματίες που καλό είναι να μην τις αναφέρουμε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρακολουθήστε το ρεπορτάζ του ZDF για το ελληνικό Pony (ελληνικοί υπότιτλοι)

Εκπομπή με 35 εκ. τηλεθεατές!
Την ώρα όμως που στην Ελλάδα ο ένας βγάζει το μάτι του άλλου ή τουλάχιστον προσπαθεί να το κάνει, στην εχθρική….. Γερμανία, το τηλεοπτικό κανάλι ZDF, με μέσο όρο 35.000.000 τηλεθεατές στην εκπομπή Auslandsjournal, παρουσίασε το ελληνικό αυτοκίνητο. Το γνωστό σε όλους Pony έκανε Τι περιμένουμε όταν ακόμα και οι Γερμανοί με την βαριά βιομηχανία υμνούν το ελληνικό Pony; την εμφάνισή του σε μία εκπομπή αφιερωμένη στην Ελλάδα όπου μεταξύ άλλων, έγινε αναφορά στην εταιρεία NAMCO Α.Ε. και στην παραγωγή του νέου PONY 513.

Το ρεπορτάζ είναι ιδιαίτερα σημαντικό ιδίως όταν αναφέρεται με τόσο κολακευτικά λόγια για ένα ελληνικό προϊόν και μάλιστα σε μία χώρα που φημίζεται για την λεγόμενη βαριά της βιομηχανία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αξίζει να αναφέρουμε πως για την ανάγκη κάλυψης του ρεπορτάζ βρέθηκαν στην Θεσσαλονίκη 7 εργαζόμενοι του ZDF, οι οποίοι δεν πίστευαν πως υπάρχει στην Ελλάδα τέτοιου είδους βιομηχανία.

Διαβάστε επίσης: PONY: Οδηγούμε για πρώτη φορά το ελληνικό αυτοκίνητο

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης