Του Βασίλη Σαρημπαλίδη
Όπως διαβάσατε σε χθεσινό ρεπορτάζ του zougla.gr, η εισαγωγική εταιρεία των αυτοκινήτων Volvo προχωρά Επενδύει σε δυναμικό προσωπικό η Volvo Car Hellas…σε διοικητικές αλλαγές με στόχο την εξέλιξη της μάρκας στη χώρα μας. Με σχετική ενημέρωση έγινε γνωστό πως η Έλλη Παρασκευά αναλαμβάνει επικεφαλής του νέου τμήματος Consumer Experience της Volvo Car Hellas.
Συγκεκριμένα θα έχει την ευθύνη του Marketing, CRM (Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων) και Data Analytics της εταιρείας. Η Έλλη Παρασκευά διαθέτει επαγγελματική εμπειρία στο CRM, στην ανάλυση δεδομένων και σε προγράμματα βελτίωσης της εμπειρίας του πελάτη.
Μεγάλη εμπειρία
Ο πρόεδρος της Volvo Car Hellas Νίκος Γιαννουσάς δήλωσε χαρακτηριστικά για τη νέα συνεργασία: «Στη Volvo πιστεύουμε ότι όλα ξεκινούν από τον άνθρωπο και η εμπειρία του πελάτη είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. Ο νέος ρόλος του Consumer Experience έρχεται ως επιβεβαίωση της δέσμευσής μας. Καλωσορίζουμε στην εταιρεία μας έναν άνθρωπο με μεγάλη εμπειρία και γνώση στον τομέα του CRM. Θα θέλαμε να ευχηθούμε στην κ. Παρασκευά καλή επιτυχία στον νέο της ρόλο».