Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το τριήμερο 18-20 Νοεμβρίου η εισαγωγική εταιρεία Kosmocar διοργάνωσε στο εκθεσιακό κέντρο Helexpo το πανελλήνιο συνέδριο after sales.

Το συγκεκριμένο συνέδριο παρακολούθησαν περισσότεροι από 1.000 συνεργάτες της εταιρείας (Audi, Skoda και VW).

H ποιότητα σε τακάκια και δισκόπλακες είναι πολύ σημαντική για την ασφάλεια επιβατών και... πεζών

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η διαφορά στα υλικά…
Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο υπήρχαν stand που αφορούσαν στο after sales με απλά παραδείγματα, Όταν ψαχτείς, καταλαβαίνεις το καλό από το επικίνδυνο…προκειμένου οι επισκέπτες να μάθουν από πρώτο χέρι τι ισχύει και τι όχι.

Ένα από αυτά είχε να κάνει με τα τακάκια των αυτοκινήτων. Όπως θα δείτε και στη σχετική φωτογραφία, ένα τακάκι αυτοκινήτου περιλαμβάνει 16 «συστατικά» σε αντίθεση με ένα τακάκι after market που περιλαμβάνει μόλις 7.

Εξωτερικά, λοιπόν, δύο τακάκια μπορεί να μοιάζουν ίδια, στην πράξη όμως η αντοχή και η απόδοση σίγουρα δεν είναι…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η συγκεκριμένη εικόνα μιλά από μόνη της. Αριστερά διακρίνονται τα υλικά που χρησιμοποιούνται σε ένα γνήσιο τακάκι και δεξιά σε ένα που μπορεί να συναντήσουμε σε ένα after market...

Τα σωστά τακάκια συμβάλλουν στην άμεση ακινητοποίηση του αυτοκινήτου...

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης