Η επόμενη γενιά κινητήρων της Toyota, όπως όλα δείχνουν, δεν θα έχει καμία σχέση με αυτούς που έχουμε γνωρίσει μέχρι σήμερα. Ο ιαπωνικός κολοσσός έχει ήδη βάλει στόχο να πειραματιστεί σε νέες πηγές ενέργειας, με το υδρογόνο να είναι μια λύση στο πρόβλημα των νέων αυστηρότερων προδιαγραφών Euro7 που θα ακολουθήσουν.

Άμεσα στους αγώνες δοκιμάζει η Toyota τον καινούριο κινητήρα της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στις πίστες της Ιαπωνίας θα εξελιχθεί ο νέος κινητήρας υδρογόνου

Οι δοκιμές που κάνει η Toyota γίνονται μέσα από τους αγώνες, κάτι που επιβεβαιώνεται από τη συμμετοχή τηςΤο Toyota Mirai ήταν η πρώτη προσπάθεια της εταιρείας με τεχνολογία υδρογόνου. εταιρείας στο πρωτάθλημα Super Taikyu στην Ιαπωνία. Μέσα στον Μάιο ο κινητήρας υδρογόνου που εξελίσσει θα τοποθετηθεί σε ένα νέο Corolla για να αγωνιστεί σε πραγματικές συνθήκες. Το σύνολο είναι ένας τρικύλινδρος κινητήρας 1,6 λίτρων με συμπιεστή υδρογόνου, ο οποίος έχει εξελιχθεί από το Fukushima Hydrogen Energy Research Field.

Εκείνο που παραμένει σε χαμηλά επίπεδα ακόμα είναι οι σταθμοί ανεφοδιασμού υδρογόνου οι οποίοι είναι σε νηπιακό επίπεδο. Πάντως σημαντικοί κατασκευαστές όπως η Hyundai και η KIA έχουν κάνει μεγάλα βήματα στην τεχνολογία υδρογόνου και, αν υπάρξει μεγαλύτερη δέσμευση από περισσότερους κατασκευαστές, ίσως δούμε να αναπτύσσεται ταχύτερα ένα δίκτυο ανεφοδιασμού με υδρογόνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ακόμα το υδρογόνο είναι ακριβό καύσιμο και δεν υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αποκαλύπτεται το ηλεκτρικό SUV της Toyota

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πισωκίνητο και με 235 ίππους το νέο Toyota GR86

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης