Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη
Στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης και της υπερφορολόγησης, η απόφαση νέων ανθρώπων να ταξιδέψουν στο εξωτερικό για ένα καλύτερο αύριο είναι πλέον συνηθισμένο φαινόμενο. Είναι γνωστό Η ιδιωτική πρωτοβουλία και στήριξη είναι σημαντική για όσους ξεκινούν τα πρώτα τους επαγγελματική βήματα… άλλωστε πως το περιβάλλον στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια δεν βοηθά στην ανάπτυξη αλλά και στην εξέλιξη νέων ταλέντων με καινοτόμες ιδέες.
Τα αρνητικά στοιχεία που εισπράττει ο καθένας καθημερινά έχουν την συντριπτική πλειοψηφία έναντι των θετικών και αυτό δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα στην ανάπτυξη και εξέλιξη.
Με τη νέα γενιά να προβληματίζεται και την ανάπτυξη να μην έρχεται, εμφανίζεται μία μεγάλη εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο του αυτοκινήτου για να αλλάξει προς το καλύτερο το αρνητικό κλίμα που έχει συσσωρευτεί τα τελευταία χρόνια. Πρόκειται για την Νικ. Ι. Θεοχαράκης, που εισάγει και διανέμει τα αυτοκίνητα Nissan στην Ελλάδα και η οποία με τον δικό της τρόπο προσπαθεί να χαρίσει χαμόγελα σε νέους με όραμα.
Πάρτε μία μικρή γεύση από τους συμμετέχοντες με τις καινοτόμες ιδέες τους…
Έχουν πολλά να προσφέρουν
Η ψηφοφορία λήγει στις 5 Μαΐου…Όπως έκανε γνωστό σε συνέντευξη Τύπου ο γενικός διευθυντής της Nissan Μάριος Μπαρκής, η νέα γενιά την οποία ονομάζει Generation N, έχει πολλά να προσφέρει στη χώρα της.
Γι αυτό το λόγο στηρίζει ανθρώπους οι οποίοι παρά το νεαρό της ηλικίας τους, έχουν ήδη καταφέρει να ξεχωρίσουν για τις καινοτόμες ιδέες και πράξεις τους.
Επιβράβευση
Κάνοντας πράξη το σλόγκαν της μάρκας “Innovation that Excites” (Καινοτομία που Ενθουσιάζει), η καμπάνια Generation N αποτελεί μια προσπάθεια ανάδειξης και επιβράβευσης ανθρώπων ή ομάδων, Από την ψηφοφορία θα αναδειχτούν οι δέκα καινοτόμες ιδέες, ενώ όσοι ψηφίσουν θα μπουν στην κλήρωση για ένα ταξίδι…που μέσα σε ένα δύσκολο περιβάλλον, καταφέρνουν να ενθουσιάζουν, να καινοτομούν και να διακρίνονται τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Μετά από μήνες δουλειάς επιλέχτηκαν 20 ξεχωριστοί εκπρόσωποι άνθρωποι που διακρίνονται για το έργο τους σε τομείς όπως επιχειρηματικότητα, φυσικές επιστήμες, ιατρική, μηχανολογία, κοινωνική προσφορά, αθλητισμός κ.α. Από αυτούς θα επιλεγούν οι δέκα (μέσα από ψηφοφορία στο nissangenerationn.gr), οι οποίοι θα έχουν στην κατοχή τους ένα αυτοκίνητο της μάρκας Nissan για έναν ολόκληρο χρόνο. Ανάλογα με τη φύση της δράσης του κάθε διαγωνιζομένου θα δοθεί και το κατάλληλο όχημα.
Όσοι ψηφίσουν, θα μπουν αυτομάτως στην κλήρωση για τρία ταξίδια στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου Φρανκφούρτης
Για να δείτε τις καινοτόμες ιδέες της νέας γενιάς και ψηφίστε αυτούς που θέλετε πατώντας ΕΔΩ