To πρώτο σε παγκόσμιο επίπεδο ιδιωτικά ανεπτυγμένο «Αυτοματοποιημένο Συνεργείο» παρουσίασε η Hyundai Motor Company. Στόχος της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στη Νότιο Κορέα είναι να πετύχει την βέλτιστη ικανοποίηση των πελατών και να παρέχει ένα γενικό περιβάλλον διαχείρισης της υπηρεσίας στα συνεργεία της σε παγκόσμιο επίπεδο.
Μέσα από αυτή τη νέα παροχή οι πελάτες θα μπορούν να ενημερώνονται για την κατάσταση επισκευής των οχημάτων τους από συσκευές tablet. Επίσης, θα είναι σε θέση να λαμβάνουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο μέσω ειδικών σημείων που θα είναι τοποθετημένα στους χώρους αναμονής των πελατών. Μια ποικιλία πληροφοριών σχετικά με τα προϊόντα της Hyundai, θα είναι επίσης διαθέσιμες σε ειδικά τοποθετημένα σημεία στους χώρους αναμονής των πελατών.
H Hyundai Motor εφαρμόζει μέσα στο τρέχον έτος το νέο «Αυτοματοποιημένο Συνεργείο» σε όλα τα συνεργεία της μάρκας ανά τον κόσμο σε 17 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ινδίας, της Ρωσίας, της Αυστραλίας και του Μεξικό.
Για την Ελλάδα δεν υπάρχει ακόμα ενημέρωση και εκτίμηση του χρόνου που θα δούμε ένα τέτοιο συνεργείο.
Οι πελάτες της Hyundai θα μπορούν να παρακολουθούν το service των οχημάτων τουςσε πραγματικό χρόνο και τι γίνεται σε αυτό μέσω H/Y ή tablet…
Με ένα… tablet θα ελέγχεις τα πάντα!!!